Windows Live hotmail doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sando60

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
521
alle pc's in huis kunnen de pagina van van Windows live hotmail niet goed laden.
Ook de microsoft.nl word niet helemaal goed geladen, achtergrondkleur ontbreekt, afbeeldingen doen het niet.
Ik heb alle tijderlijke internet bestanden verwijderd, maar geen resultaat:(

wat moet ik hier aan doen?
 
als je via kpn een verbinding hebt dan is dit al een probleem van 3 dagen.
 
Windows Live Hotmail

Zucht. Ik ben dus niet de enige. Heb KPN verbinding. Ik draaide Live Hotmail eerst via IE, maar nu via Mozilla. Maar het maakt niet uit: je komt er niet in.
 
jawel lees de link die hierboven is gegeven en kijk wat je moet doen.
 
ik kom er ook niet meer in, gisteravond wel en normaal ook maar nu opeens niet. Ik heb planet?
 
Dat heb ik gedaan maar dan gaat hij alsnog niet verder er blijft maar staan "nog 1 afbeelding downloaden" ik heb gister wel weer is alles gecleaned kwa internet met ccleaner.
 
Het repareren of cleanen helpt niet hoor.
Het is een probleem bij KPN/planet en ga maar door ......
 
cleanen etc helpt niet.

blijft toch problem bij kpn

geduld denk ik maar
 
ik weet dat het bij kpn/planet ligt maar nu ben ik er wel weer in na opnieuw opstarten van pc. Maar ik had gisteravond ff alles kwa internet gecleaned omdat dat al weer een tijdje geleden was maar misschien kwam het daardoor dat hij zo sloom laden. Maar nu heb ik die voorkeurs DNS ingevuld dus.
 
Windows Live Hotmail

Zojuist de netwerkinstellingen gecontroleerd. Maar niets helpt. Het vreemde is: via mijn account kom je er niet in. Mijn vrouw heeft ook een account en daar lukt het wel. Dus ga je weer twijfelen of het wel aan kpn ligt. Aan de andere kant: bij de eerste keer opstarten PC zie je eerst je bureaublad; de eerste 2 min. kom je nergens in (ook niet in Outlook). Vervolgens verschijnt het venster voor aanmelden bij Windows Live messenger en kun je weer in Outlook en het internet op. Dit was eerst nooit zo. Na het opstarten kon ik gelijk overal bij. Heb eerder Outlook problemen gehad: lag ook aan kpn.
 
Hallo, ook ik ondervind problemen met windows live hotmail,.kan niet geladen worden alleen de light versie. wel daar heb je echt nix aan. kan niet eens me berichten openen.of verwijderen. dit probleem heb ik nu sinds 3 dagen. terug naar oude hotmail is nergens een link te vinden.
 
Hallo, ook ik ondervind problemen met windows live hotmail,.kan niet geladen worden alleen de light versie. wel daar heb je echt nix aan. kan niet eens me berichten openen.of verwijderen. dit probleem heb ik nu sinds 3 dagen. terug naar oude hotmail is nergens een link te vinden.

oude hotmail wordt ook niet meer ondersteunt hier in nederland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan