Windows Live Mail als standaard instellen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stonebridge

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Onder Windows 7 lukt het me niet Windows Live Mail in te stellen als standaard mailprogramma.

Diverse malen heb ik via -> Start -> Standaardprogramma's gepoogd in te stellen. Resultaat is dat Live Mail onder -> Extra -> Opties -> Tabblad algemeen aangeeft dat dit het standaard mailprogramma is. Echter alle software van waaruit ik direct poog te mailen geeft steeds de foutmelding dat ik een standaard mailprogramma dien in te stellen. En Word 2007, waar vandaan ik het meest direct wens te mailen, geeft hiervoor nog een extra foutmelding: "Aanmelden is mislukt. U moet zich aanmelden bij Microsoft Exchange als u toegang wilt krijgen tot uw adresboek. Foutcode: Onbekende Fout".
En Microsoft Exchange heb ik dus nooit geïnstalleerd........

Iemand enig idee hoe hieruit te komen?

Beste Mik, heb ik niet geïnstalleerd.
Zou daar het probleem kunnen liggen dan?

Nee hoor,ik vroeg het me alleen maar af.Heb je ook geen andere e-mailclient op je pc staan die als standaard staat ingesteld? (b..v Incredimail o.i.d.)?

Heb alleen maar Windows Live Mail geïnstalleerd.
Verder geen enkel ander mailprogramma.

Dan heb ik ff geen idee meer,ik hoop dat nog anderen hier op 't forum een idee hebben,heb je de help al 's geraadpleegd? Heb ff op 't web gekeken maar ben dat probleem(nog) niet tegengekomen.Ook niet op 't Microsoft Forum.maar zal morgen wel 's verder kijjken

Ik heb het zelfde probleem.als onervaren computergebruiker probeer ik dit op te lossen bij iemand die net aan weet hoe je een computer aanzet.
Ik hoop dat iemand met een oplossing komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan