Windows Live Mail berichten herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverk

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
47
Om een onduidelijke reden zijn al mijn berichten verdwenen in Windows Live Mail!
Gelukkig heb ik backups: dagelijks met Cobian10 en 1x p/maand met Acronis 10,beiden met volledige backup.
In deze backups staan talloze bestanden (per emailadres) met de mappen Postvakken In en Uit, Verzonden Items en mijn belangrijkste map: Bewaren (daarin staan al mijn belangrijke oude verzonden/ontvangen emails), ook daarvan de submappen.
Echter alle mappen/submappen zijn leeg!
Het kan natuurlijk echt niet zo zijn dat de data niet meer beschikbaar is hé.
Maar nu de vraag: op welke manier kan ik mijn oude gebackupte data weer terugzetten in mijn Windows Live Mail?
 
Ja, net nog eens, maar daar staat alleen de allerlaatste email!
Het moet toch mogelijk zijn om vanuit mijn backups (Cobia of Acronis) een of meerdere mappen terug te halen?
 
Ik had dit probleem op 4 fora's gezet maar niemand heeft een goede oplossing aangegeven; had ik niet verwacht met zoveel "deskundigen"!
Uiteindelijk toch zelf de oplossing gevonden na heel lang zoeken in mijn backup van Email:
je oude email berichten staan in de map ...\WindowsLiveMail\StorageFolders(2)\HersteldeItems\datum\StorageFolders ...\HersteldeItems\datum\prividernaam\dan de betreffende mappen

Ik heb dus ruim honderd mappen door moeten spitten om ze uiteindelijk toch nog tegen te komen!
Het is natuurlijk absurd dat dit niet veel gemakkelijker terug te vinden is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan