Windows live mail contacten problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kbcompany

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Dag,

Ik heb een probleem met mijn contacten in windows live mail.
De bedoeling is om in de toekomst al mijn contacten onder te brengen in één programma.
Op dit moment heb ik een CSV document met hierin al mijn contacten, echter zijn er hier contacten bij die 2 tot 3 keer voorkomen in de lijst.
Hoe kan ik gemakkelijk dubbele contacten verwijderen?
De contactenlijst bestaat uit een 4000 tal contacten, dus 1 voor 1 verwijderen is geen echte optie.
De dubbele contacten hebben vaak een iets andere naam. (CSV document is een samenvoeging van 3 telefooncontactlijsten en de contactenlijst van windows live mail.)

De bedoeling van mij is om al deze contacten in windows live mail te importeren. (CSV bestand heeft de juiste indeling "Voornaam" "Achternaam" "middelste naam" enz.... Zodat alle informatie van de contacten juist wordt opgeslaan.

En dan Vanuit windows live mail te synchroniseren met verschillende GSM-toestellen (1 dual-sim van samsung en 1 samsung galaxy S)
Zodat vanaf nu al mijn contacten overal hetzelfde gaan zijn.

Zien jullie ergens problemen die zich kunnen voordoen?
En hoe kan ik op een eenvoudige manier mijn dubbele contacten verwijderen?

als de dubbele contacten een andere naam hebben dan is dat denk ik naar mijn mening onmogelijk. Je kunt niet even een programmaatje schrijven die moet weten dat 2 verschillende namen linken naar 1 persoon.

Tip: Ga gewoon zo snel mogelijk de dubbele 1 voor 1 eruit plukken want anders zit je er nog langer mee opgescheept

Heb je enig idee hoe ik het beste alles kan synchroniseren?

Mijn gedacht was nu van alle contactpersonen in windows live mail te zetten, van hieruit dan maar alle dubbele nummers samenvoegen / wissen.
en vanuit windows live mail alles synchroniseren naar Voipbuster, Samsung galaxy s2, en nog een andere samsung dual sim.
Zodat alle nieuwe nummers die ik eenderwaar ingeef, gesynchroniseerd worden naar alle andere toestellen.

Is dit eigenlijk wel mogelijk?
Is er misschien iemand die hier reeds ervaring mee heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan