'windows live mail desktop beta' verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een kennis van mij ( WXP, PIV) wil 'windows live mail desktop beta' verwijderen van zijn computer. Weet iemand hoe hij dat moet doen?

sgrav000
 
ik heb deze ook verwijderd (niet tevreden over), het staat bij software/unstallprg maar ik was toen wel het envelopje icoon kwijt en kreeg het niet terug. Gelukkig heb ik een backup/image dus ff terugzetten en alles is weer oke.
 
verwijderen 'Windows Live Mail Desktop Beta'

Dank Thomas Jan voor jouw reactie. Wat dat verloren icoon betreft: was dat het icoon van Outlook Express? Van welk icoon precies heb je een backup gemaakt? Graag jouw reactie.

sgrav000
 
ja van oe, maar dan van de berichten die ik opsla op de schijf. Backup/image is van de hele schijf, gebruik pqdi voor.
 
van windows live mail terug naar hotmail

Gelukkig speelde alles zich af op internet en had die kennis op het internet hotmail vervangen door windows live mail. Ik zeg gelukkig omdat een gedownloade windows live mail zich aanzienlijk moeilijker laat verwijderen. Op internet is het eenvoudig via OPTIES in die Windows live mail. Daar krijg je zelfs de keuze om terug te gaan. je moet je dan wel uitgebreid verantwoorden maar even later zit Hotmail er weer op.

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan