Windows Live mail doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

likerk

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2011
Sinds mijn pc opnieuw geherinstalleerd is krijg ik nogal rare zaken te zien
Weergave Windows Live Mail is als volgt: l
* Links de kolom met postvak in en alle andere folders (kolom 1)
* Rechts ernaast alle berichten (beknopt) naargelang aangeklikte folder (kolom 2)
* Gans rechts het bericht het volledige bericht (kolom 3)
In kolom 3 ktrijg ik NIET steeds het bericht te zien wat is aangeklikt in kolom 2; zelfs niet als het het volledig open
Ik krijg dan een ander (ouder) bericht te zien
Tot nu toe heb ik dit enkel voor met 2 afzenders (recente kontaktpersonen)
Ik heb via configuratiescherm reeds een "reparatie" gedaan, maar zonder resultaat
Hopelijk is mijn uitleg wat duidelijk
Iets met de instellingen of ???

1) Ik weet niet hoe ik een screenshot moet maken & 2) ik heb ook liever dat hun naam / e-mailadres & bericht hier niet tevoorschijn komt)
In kolom 2 staat: naam afzender en eronder het subject
In kolom 3 : e-mailadres van de afzender (een andere dan in kolom 2 - een mail die ik vroeger eens gekregen heb)
met eronder mijn naam en de volledige mail (dus verkeerde vroeger ontvangen mail)

Ik begrijp dat je de naam van hun hier niet op het forum wil zetten. Maar zoals het hier staat begrijp ik er niet veel van, kan ook aan mij liggen.

Als je een screenshot hier wilt plaatsen. druk je op de print screen toets (bij mij: prt sc) en open je paint en plak je de afbeelding die je met print screen gemaakt hebt. hier kun je ook de namen die je niet online wil hebben doorstrepen met rood oid. als je de afbeelding dan opslaat kun je hem via www.tinypic.com oploaden. dan krijg je een aantal linkjes te zien, als je de 2de link in jouw post plaatst kunnen we de afbeelding zien.

Bertus
Heb scherm opgeladen in tinypic
2mrtv9l.jpg

Hopelijk kun je het hiermee iets meer begrijpen

Bertus
In hotmail (dat ik minder gebruik) kan ik alleen een leesvenster openen maar onderaan (ipv naast elkaar zoals in WLM)
en heb het probleem daar ook nog niet gezien
Als ik in oudere berichten kijk van de persoon waarmee probleem zich voordoet dan staat er nu soms (gans rechts): bericht niet gevonden

ik heb ook met een email adres het probleem gehad dat hij verkeerde mails opende, maar dat was bij wlm en hotmail. bij hotmail gevraag wat het probleem zou kunnen zijn en zij zeiden dat mijn account gehackt is.

maar bij jou laad hotmail de mails wel gewoon zeg jij.
ik weet het dan ook niet. sorry

In ieder geval bedankt voor je tijd en moeite - als het maar 1 of 2 kontaktpersonen blijft dan kan ik nog steeds op skynet.be gaan kijken

Gezien er geen oplossing gevonden is voor mijn probleempje
tenzij ik mijn programma's alle opnieuw zou moeten laten herinstalleren
ga ik het probleem maar laten voor wat het is
ook omdat het maar voorkomt met slechts 2 kontaktpersonen
Toch bedankt voor alle moeite en reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan