windows live mail in wondows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretpark

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2004
Hoe kan ik "links invoegen "zo instellen dat hij elke keer op dezelfde plaats begint naar mijn
wensen
Wie weet hier de oplossing ?
Deze vraag al een keer op een andere site gezet maar geen antwoord op gekregen

Mvg.

Hoe kan ik "links invoegen "zo instellen dat hij elke keer op dezelfde plaats begint naar mijn
wensen
Wie weet hier de oplossing ?
Deze vraag al een keer op een andere site gezet maar geen antwoord op gekregen

Mvg.

Probeer het eerst eens iets duidelijker uit te leggen.

windows live mail in stellen tekst bericht maken

Allereerst bedankt voor de reactie, ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen

Als ik nieuwe e-mail wil versturen en ik wik er een bericht bij schrijven staat de cursor helemaal links als ik dit wil veranderen moet ik eerst op "alinie maken" klikken en daarna op "inspringing vegroten" 2 of 3 maal klikken om de juiste instelling te krijgen die ik wil hebben, hoe kan ik dit aanpassen zodat ik bij een volgend nieuw bericht meteen de juiste instelling heb
Hopelijk is het nu een beetje duidelijk

Allereerst bedankt voor de reactie, ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen

Als ik nieuwe e-mail wil versturen en ik wil er een bericht bij schrijven staat de cursor helemaal links als ik dit wil veranderen moet ik eerst op "alinie maken" klikken en daarna op "inspringing vegroten" 2 of 3 maal klikken om de juiste instelling te krijgen die ik wil hebben, hoe kan ik dit aanpassen zodat ik bij een volgend nieuw bericht meteen de juiste instelling heb
Hopelijk is het nu een beetje duidelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan