Windows Live Mail laat 3x alle e-mail zien

• Onderwerp starter Onderwerp starter hauer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hauer

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Ik heb 3 Gmail-accounts. Het vreemde is dat als ik een e-mail voor één van deze Gmail-accounts ontvang, Windows Live Mail dit e-mail-bericht 3x laat zien. Hoe kan ik dat veranderen?

Hallo Hans, je hebt kennelijk alles gesynchroniseerd (dit gedaan) met Windows live mail. Probeer deze eens te doorgronden en wellicht kun je alles terugdraaien, dus zeg maar anders om werken zoals staat aangegeven. Klikje

Heb je niet doorsturen aangezet vanaf 2 van die e-mail accounts naar het derde???
Of twee aliases gemaakt onder hetzelfde (hoofd-) e-mail account?

Tijs.

Bedankt voor de suggesties! Ik heb het vinkje weggehaald bij "Account opnemen bij berichtgeving en synchronisatie" bij 2 van de 3 Gmail-accounts (staat onder Eigenschappen)

Bedankt voor de suggesties! Ik heb het vinkje weggehaald bij "Account opnemen bij berichtgeving en synchronisatie" bij 2 van de 3 Gmail-accounts (staat onder Eigenschappen)

Dit zegt me niet zoveel, maar dat heb je n.a.v. onze suggesties gedaan en daarmee (positieve) resultaten bereikt?

Tijs.

Dan deden we het graag natuurlijk. Fijn dat het is opgelost. Groeten Manamana en Tijs ook. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan