Windows Live Mail melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Ik krijg spontaan op mijn pc de melding: Windows Live Mail werkt niet meer, er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma word gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Ik ben me van geen kwaad bewust en Windows Live Mail werkt perfect, het mooie ervan is dat ik als die melding komt ik helemaal niet aan het mailen ben maar gewoon in een ander programma of met surfen bezig ben op internet!! vreemde zaak. Herkent iemand deze melding zo ja hoe kom ik er van af, wij gebruiken Windows Vista Bussines met SP1 als OS en dat werkt perfect.

Groet, @xa.

Ps, het kan dat dit bericht nog ergens staat alleen vind ik het niet meer terug waarvoor mijn exusses.
 
Hoi,

Misschien wordt Windows Live Mail per ongeluk mee opgestart, kijk daarom eens in de opstartlijst of Windows Live Mail daarbij staat:
Start > Uitvoeren (of typ in het zoekvak) > "mscionfig" invullen > OK.
Klik op het tabblad Opstarten, en kijk of Live Mail daar tussen staat. Zo ja, dan even uitvinken natuurlijk! :)
 
Hallo Jelly, nee helaas in de msconfig staat hij niet vermeld en valt dus ook niets uit te vinken.

Groet, @xa.
 
Hmm, dat is jammer.
Heb je toevallig een systeemherstelpunt aangemaakt voordat dit probleem zich voordeed? Als dat zo is zou je daarop terug kunnen vallen.
 
Hmm, dat is jammer.
Heb je toevallig een systeemherstelpunt aangemaakt voordat dit probleem zich voordeed? Als dat zo is zou je daarop terug kunnen vallen.

Dag Jelly, ook dat is al gebeurt maar ook dit geeft geen oplossing. Wat ik wel even wil zeggen is het volgende, ik heb de Internet (beveiligde modus) ingeschakeld (stond uit??) en tot op heden nog geen melding gehad.

Als er wat verandert laat ik het direct weten, overigens staat die bij jou ook uit of aan! het jammere ervan is als je deze hersteld om aan te zetten zijn al je cookies weg dus ook je inlognamen en wachtwoorden. Kun je van voor of aan beginnen met al die forums in te vullen.

Groet, @xa.
 
Oké, dat is een slimme zet! Hopelijk blijft het probleem weg. Als het niet zo is, meteen zeggen inderdaad. :)
 
Dag Jelly, toch nog even dit heb jij ook Vista en zo ja heb je dit ook aanstaan { ingeschakels} want als je dit ingeschakeld heb word je weer gek gemaakt met altijd die vragen wat hij wel of niet mag uitvoeren, dat is dan weer het nadeel van dat inschakelen er van.

Misschien tot daar ook een oplossing voor is maar dat weet ik nog niet ben pas bezig met Vista, en dat valt zwaar als je lang met XP hebt gewerkt. Maar ik prijs me gelukkig door de jaren heen, ben met DOS en Windows 3.0 begonnen dus we kunnen ergens tegen.

We zitten nu in de VUT en hebben tijd, en geduld is een schone zaak.


Groet, Jo. @xa.
 
Hoi @xa,

Ik heb ook Vista. Ik ga er vanuit dat je die meldingen bedoelt die bij ieder programma wat je opstart tevoorschijn komen? Dat van "programma uitvoeren of niet"?

Dat komt door Gebruikers Account Beheer (UAC in het Engels), en dat wordt over het algemeen inderdaad nogal gezien als plaag. Je kunt het aantal meldingen flink onderdrukken met TweakUAC, een programmaatje dat je accountbeheer "quiet" maakt. Je krijgt dan geen meldingen meer bij alle bekende programma's.
 
Hoi @xa,

Ik heb ook Vista. Ik ga er vanuit dat je die meldingen bedoelt die bij ieder programma wat je opstart tevoorschijn komen? Dat van "programma uitvoeren of niet"?

Dat komt door Gebruikers Account Beheer (UAC in het Engels), en dat wordt over het algemeen inderdaad nogal gezien als plaag. Je kunt het aantal meldingen flink onderdrukken met TweakUAC, een programmaatje dat je accountbeheer "quiet" maakt. Je krijgt dan geen meldingen meer bij alle bekende programma's.

Hoi Jelly, dit is wat ik bedoel ja door dat die modus bij mij niet was ingeschakeld had ik daar geen last van. Dus het was wel ergens goed voor, maar niet voor de beveiligging. Maar goed ik ga dat progje eens proberen kijken wat ik ermee kan, bedankt voor de tip.

Groet, @xa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan