Beroepshalve heb ik over een periode van bijna 20 jaar mails op mijn Notebook die betrekking hebben op veel projecten in een tiental landen. De inhoud varieert van foto's, Autocad tekeningen en folders met rapporten en andere zaken reden waarom de Live Mail zo groot is. Omdat ik met grote regelmaat een beroep doe op enige inhoud in de folders en door collega's ook benaderd wordt met technische zaken gebruiken zij, en ik zelf ook, de mails als naslag voor info en oplossingen. Hieruit volgt dat ik moeilijk een selectie kan maken van wat ik wanneer nodig zal hebben. Het moet er gewoon altijd, volledig, zijn.
Kom ik terug op de vraag: Weet iemand of Live Mail werkt onder Win-10 en hoe dit programma daar te installeren?
Wat betreft het verschil tussen 14,6 MB en de backup van 4,03MB kan dit misschien komen doordat een backup het stuurprogramma niet kopieert?
De <Quote> was een vergissing van mij omdat ik niet goed wist hoe een reply naar een specifieke respondant te sturen.
Een ieder bedankt voor de response en misschien komen we toch dichter bij het antwoord 'Kan het' en 'Hoe dan wel'.
Mvg. Suginem