Windows Live Mail naar Win-10

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) Hoi hoi Suginem ( nog eens ! ) ...:thumb:

Jij hebt meerdere keren wel goede link gekregen over hoe je WLM op windows 10 installeren of krijgen moet en kan .. Zoals deze bijv>... KLIK HIER !
WLM op W10 geïnstalleerd en gebruikt worden kan dus wel ! En als maar installeren en gebruikt kan die WLM op W10 worden dan overbrengen van jouw grote gegevens zeker lukt ook !
Uitgebreide info ook rond op internet makkelijk is te vinden, uiteindelijk alle tips wat je gekregen hier hebt zijn ze gebaseerd ook daarvandaan ..
Jij hebt ook meerdere keren nagegeven dat die onmogelijk is en dat je die niet lukt enz.. ( :( ? ) deze gekregen links heb jij dus niet op goede manier doorgelezen en/of doorgenomen ...het is dus niet anders ..
Meerdere keren geef je aan dat je goede ervaring met PC systeem hebt ( is het dat wel zo ?? :( ) waarom met WLM lukt je dan niets ??
En meerdere keren vraag je hier of iemand dezelfde ervaring met zoiets heeft, op die vraag heb je geen antwoord gekregen klopt toch ? dus dezelfde ervaring tot nu toe hier van tipgevers heeft niemand nog gehad ..

Beste Suginem .....
Als maar computer goed draait dat betekend helemaal niet dat ook niet besmet is, en beste Suginem tot nu toe jij zelf ook een antwoord hebt het niet gegeven op vraag, of je enkele tip tot nu toe überhaupt gevolgd hebt ??
En of jij als ervaren ( zoals jij zei dat ) PC gebruiker enkele keren wel informatie over jouw vraag ergens nog opgezocht hebt ?

P.S. Denk daar aan dat hier om Windows 10 ook gaat en het is niet zo in 1/2/3 makkelijk een probleem i.v.m. W10 op te lossen bovendien ook helemaal niets over jouw systeem is bekend en/of daar ook i.v.m. w10 niet wat evt. mis is :( ?

m.z.v.g.
ROY

Laatst bewerkt:
Bedankt Roy voor je uitgebreide antwoord maar ik vrees dat we steeds verder van het doel geraken. Ik heb b.v. nooit gezegd dat ik bepaalde links niet zou hebben aangeklikt/gebruikt maar ik heb wel gezegd dat ik nog steeds Windows Live Mail niet heb kunnen vinden.
Verder heb ook ik veel windows sites bezocht, zelfs voordat ik dit forum of hulp vroeg, om e.e.a. uit te zoeken maar die concentreren zich voornamelijk op het overzetten van één WLM account naar een ander WLM account, niet hoe dit/waar dit WLM programma dan te vinden is. Goede ervaring met Win-8.1 op mijn PC en met Win-10 op mijn Notebook of niet, dit maakt geen verschil zolang ik geen antwoord krijg waar ik na gebruikmaking van Windows Essentials onder Win-10 WLM zou moeten vinden, dit is n.l. niet gekoppeld aan goede/slechte ervaring.

Ik heb verder gevraagd of iemand ervaring heeft met WLM onder Win-10 dus als jij dat hebt, inclusief waar WLM te vinden, laat het s.v.p. weten. N.a.v. je opmerking is het zo dat als er geen antwoord komt op mijn vraag of er iemand ervaring mee heeft, dit m.i. niet betekent dat niemand een probleem heeft maar veel waarschijnlijker dat niemand de overstap naar Win-10 heeft gemaakt in combinatie met het overzetten van WLM. Dat is niet erg maar oplossingen aandragen die niet werken geven weinig meerwaarde zolang het de vraag niet beantwoordt.
Windows Easy Transfer is een functie die niet meer aanwezig is/werkt onder Win-10 dus daar ligt geen oplossing.

Besmette computers bij mij kan in theorie maar goed onderhoud, goede antivirus programmas en observatie van de werking van de computers, thuis en een aantal op kantoor, geven geen enkele indicatie van besmetting. En zelfs als ze besmet zouden zijn wat heeft dat dan te maken met de vraag 'waar staat WLM'.

Tot besluit denk ik niet dat mijn systemen veel te maken hebben met mijn vraag hoewel ik heb laten weten dat op mijn PC Win-8.1 staat en op mijn Notebook Win-10. Het is me dan ook niet duidelijk welke info ontbreekt om de vraag te beantwoorden?
Zowel Win-8.1 op de PC als Win-10 op de Notebook geven geen problemen dus waarom zou ik me daarover dan zorgen maken? Moeten er beslist problemen zijn met beide computers omdat anders de vraag niet beantwoord kan worden?

Goed, een lang antwoord maar voor nu dank ik een ieder die geholpen heeft.
Mvg. Suginem
--

Alle goede bedoelingen ten spijt. Ik blijf bij mijn standpunt. Mijn hekjes # en die van de anderen nog maar eens doorlezen.

Het gaat je nog wel een keer lukken hoop ik.:)

Haal er desnoods een vriend bij.

Laatst bewerkt:
Bedankt Roy voor je mail waaruit ik opmaak dat ook jij niet weet waar Live Mail onder Windows-10 te vinden is. Ik weet niet wat je bedoelt met "alle goede bedoelingen ten spijt" en ook niet wat je standpunt is want je hebt oplossingen aangedragen die niet relevant zijn op de vraag 'waar staat dan WLM'. Ook verwijzen naar hekjes van anderen geeft geen antwoord op die vraag want deze had geen betrekking op 'hoe Essentials te installeren' maar waar de uitkomst te vinden is!
Toch bedankt voor je gedane moeite in dezen en je wens aan mijn adres. Zeker gaat het lukken linksom of rechtsom
Mvg. Suginem
--

Oplossing WindowsLive Mail naar Win-10

Gegroet, In de kwestie onder discussie kan ik zeggen dat mijn probleem is opgelost. Nadat ik de tip van jullie kreeg om Windows Essentials te installeren was mijn vraag steeds "Maar waar staat nu Windows Live".
Het antwoord hierop bleek moeilijk te zijn reden waarom ik de Windows Community om hulp vroeg en een lid daarvan liet me weten dat Windows Live nu bij de Apps te vinden was. Dat bleek inderdaad het geval te zijn zodat ik het programma kon activeren. Om nu de versie van mijn PC Win-8.1 over te zetten naar de Notebook Win-10 heb ik deze eenvoudig gekopieerd naar een externe HDD en geplaatst in dezelfde map waarin ook het oorspronkelijke Windows Live stond, wel had ik de naam hiervan eerst willekeurig veranderd. Bij het opstarten zie ik dus een 100% kopie WLM van de PC op mijn Notebook.
Importeren van Windows Live vanuit de externe HDD naar de Notebook onder Win-10 is gebleken geen goede methode te zijn omdat dan alle folder onder een Imported Folder geplaatst waren waarvan je de verschillende sub-folders niet kunt slepen naar de plaats in de pyramide waar je ze wilt hebben maar eerst handmatig moet aanmaken. Daarna kun je de inhouden per folder wel ineens verplaatsen naar die aangemaakte folder. Kortom het blijkt naar tevredenheid te werken en mijn probleem is opgelost.
Een ieder die geholpen heeft nogmaals bedankt, Mvg. Suginem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan