Windows Live Mail opent niet, blijft draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MJB72

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2014
Berichten
6
Windows Live Mail opent niet. Hij blijft draaien. Na wachtwoord ingevoegd te hebben hoor en zie je dat er mail binnenkomt, maar hij opent niet.
Als het wachtwoord niet gegeven wordt opent hij ook niet, normaal kan je dan wel in de oude mail en mappen. Hoe krijg ik mijn mail weer open en behoud ik mijn oude mail? Wie kan mij hierbij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Heb je al de laatste versie 2012. Zo niet, dan zou ik die er overheen zetten. Dan kan het opgelost zijn.
Heb je al 2014: Ergens las ik:
Ga naar Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen -> Dubbelklik op Windows Essentials (2011/2012)
Kies nu voor de tweede optie Alle Windows Essentials-Programma's herstellen
 
Heb Windows Essentials 2011, overschrijven voor Windows Essentials 2012 is er niet meer voor Vista.

Heb je tip geprobeerd:
Ga naar Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen -> Dubbelklik op Windows Essentials (2011/2012)
Kies nu voor de tweede optie Alle Windows Essentials-Programma's herstellen

Maar helaas.

Dankjewel!
 
Het zal ook wel niet het proces zijn, maar controleer voor de zekerheid even in de taskmanager of er, met afgesloten WML een proces draait dat wlmail.exe heet. Als dat er wel staat. Sluit het dan af en probeer WML opnieuw.
 
Hoe kom ik bij de taskmanager?
 
Laatst bewerkt:
Gevonden, via ctrl , shift, esc. Maar helaas, niks te vinden.
 
Dan zou ik als eerste je mail veilig stellen. Als je die niet meer kunt exporteren, zou ik op zijn minst de folder met de mailinhoud back-uppen. Mss moet je even Googelen waar die in Vista staat, maar kijk eerst eens op deze site. Dar vind je heel veel basiskennis: https://www.schoonepc.nl/vista/windows_mail.html

Als dat allemaal gelukt is kun je overwegen WML volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.
 
Lukt het dan nog niet, dan zou ik hulp vragen bij de mensen die verstand hebben van malware onderzoek. In veel hulpverzoeken zie ik nl. dat dat nogal eens de oorzaak kan zijn van allerhande problemen.
 
Laatst bewerkt:
Okay, dankjewel, ga morgen proberen om te kijken of het backuppen van mijn mail gaat lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan