Windows Live Mail overal te openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sprinkeltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
2
Ik heb een vraag. Ik ben gister overgestapt naar Windows Live Mail (ipv Outlook Express). Ik heb een hotmailaccount(live) en ook een aantal emailaccounts van andere providers o.a. @home.
Nu dacht ik dat ik al mijn emailaccounts op 1 plek tegelijk kon beheren. Dit kan thuis inderdaad, maar kan dit ook vanaf een andere computer (anders heb ik het nog voor niks gedaan???) :rolleyes: Zoja hoe kom ik dan vanaf een ander computer in Windows Live Mail (wanneer ik het nu probeer kom ik alleen in mijn hotmail(live) account)??? Ik hoor graag jullie tips. Alvast bedankt!
 
ik weet het niet zeker, maar volgens mij ondersteunde Hotmail / Live geen POP3, dat nodig is voor een offline E-mail programma.

Zelf ben ik het niet zo voor hotmail. ik heb wel een account, maar die gebruik ik voornamelijk voor registratie (alle nieuwsbrieven worden dan daarnaar gestuurd)
Ik gebruik een Gmail account, en die bevalt me prima.

misschien kan ik het fout hebben, maar ik heb me levenloos gezocht naar een pop.hotmail.com oid, maar na 3 dagen kreeg ik antwoord op een vraag die ik ergens had gesteld, en die zei dat hotmail geen pop ondersteund.

grts Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan