Windows Live Mail pagina heeft zwarte achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
90
Plotseling is de achtergrond van WLM helemaal zwart, waardoor geen tekst te lezen is. Pagina indeling is li. mappenlijst, re. mail. Als ik li. klik komt re. wel mail en wordt dat deel wit, waardoor de tekst wel te lezen is, maar links blijft het allemaal zwart. Versturen en ontvangen lukt, alleen kun je niet zien waarop je klikt, het gaat dus nogal eens fout. Ik heb al geprobeerd met instellen van kleur het goed te krijgen, maar dat lukte niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het op te lossen?
 
Hallo Dorien. Is dat ook met andere programma's zo. Dan is er kennelijk iets niet goed met je gehele beeldscherm als totaal. Krijg je nog foutmelding o.i.d.
 
Het lijkt een Windows probleem. IE 10 werkt helemaal niet, laat alleen maar lege pagina's zien, maar in Chrome zijn er geen problemen.
 
Probeer deze eerst,het resetten van IE.

Ga naar Configuratiescherm, dan internetopties, dan tab Geavanceerd en dan knop opnieuw instellen.

En of dan deze. Start je PC op in Veilige modus met netwerkondersteuning (via F8 bij de start). Doet IE 10 het nu ook niet of wel?

En anders even deze bekijken. Moet kunnen. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reacties.

De mail is weer in orde, dat heeft iemand voor me gedaan. IE gaat nog steeds niet, volgens de winkel is het een probleem dat bij IE10 vaak voorkomt. Ik gebruik nu Chrome, het werkt dus allemaal weer. Maar ik krijg wel steeds meer de pest aan Windows, zeker sinds ik een iPad heb die het heel goed doet.
 
Oke, graag gedaan het is zover opgelost, maar het is toch niet normaal dat IE het niet doet. IE werkt namelijk altijd.

Tenzij je het zelf helemaal niet wilt. Tot standaard verheffen wat ik in mijn eerder klikje zei, is het beste voor IE 10.

IE 10 werkt namelijk nauw samen met andere programma's zoals Windows Live mail en nog vele andere programma's.

Heb je alle updates wel binnen.?? Vroeg of laat kun je toch weer problemen krijgen. Maar dat terzijde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan