windows live mail werkt niet. foutcode: 0x80041161

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Ik krijg bij het opstarten van windows live mail 2012 de volgende foutmelding: 0x80041161
Ik kan mijn mail dus niet openen. ik heb al de code in google intyped en gezocht naar een oplossing. ik kwam op een oplossing dat ik naar programfiles moest en dan naar windowslive en dan naar installer en daar dat bestand repareren ik kwam daar wel maar installer is een map met meerdere bestanden. en hoe moet je dat dan repareren?
ik heb net een paar weken een nieuwe laptop met windows 8.

Laatst bewerkt:
heb je geprobeerd om windows live mail te verwijderen en opnieuw te installeren?

Gr

ik wou hem verwijderen, maar zag ook de optie om windows essential 2012 te repareren. dus daar ben ik op het moment mee bezig. alleen heeft hij er wel heel lang werk mee. nu al bijna een uur.

download revo uninstaller free en probeer het daarmee misschien dat het sneller gaat?! mocht dat niet helpen, ik ga er van uit dat je windows live mail eerder wel deed, zet je pc dan terug naar een eerder datum waarin windows live mail het wel deed. succes ermee!

Gr

Laatst bewerkt:
download revo uninstaller free en probeer het daarmee misschien dat het sneller gaat?! mocht dat niet helpen, ik ga er van uit dat je windows live mail eerder wel deed, zet je pc dan terug naar een eerder datum waarin windows live mail het wel deed. succes ermee!

Gr

Bedankt voor de tips. ik dacht ook al om systeemherstel te doen. heb dit ook al eerder gedaan vanwege een ander probleem. die is toen opgelost door systeemherstel, maar dat hele proces op mijn laptop duurde 3 uur. ik hoopte dat reparatie van windows essential 2012 (dus ook live mail) sneller zou gaan. maar voorlopig duurt het dus ook lang.

Topic verplaatst van Maak je eigen mailserver naar Software > Mailprogramma's > Windows Live Mail

Het probleem is gelukkig opgelost. ik heb weer systeemherstel gedaan. het ging nu veel sneller dan de vorige keer. misschien duurde het de vorige keer dat ik systeemherstel deed langer omdat ik toen een datum koos, die heel lang geleden was. nu maar hopen dat mijn laptop geen problemen weer veroorzaakt, want ik heb hem nog maar net.
bedankt voor de tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan