Windows Live Mail werkt niet mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Dag beste forum mensen, geregeld krijg ik de melding van " Windows Live Mail werkt niet meer " (programma afsluiten) dit gebeurt op de gekste ogenblikken. Of ik er nu mee werkt of niet de melding komt van tijd tot tijd, terwijl Windows live mail gewoon werkt. Herkend iemand deze melding, zo ja had ik dit graag vernomen waarvoor mijn dank. Het is niets nieuws voor mij want dat doet hij al van af het begin toen er alleen het OS op stond, dus een ander programma kan ik daar zo maar niet de schuld van geven.

Groet, @xa.
 
Kan je hier een printscreen van maken en even op internet zetten?
 
Vists Business

DJArtistic, ik hoop dat je daar iets aan hebt.

Groet, @xa.
 

Bijlagen

  • Windows Live Mail werkt niet meer.png
    Windows Live Mail werkt niet meer.png
    20,3 KB · Weergaven: 90
Vists Business

Dag jelpot, Ja met de vraag of ik SP1 heb geinstalleerd, maar toen was deze melding ook al aanwezig.

Groet, @xa.
 
ja, maar misschien heeft sp1 daarvoor wel een oplossing.(je zegt namelijk dat het probleem er al is vanaf het begin.

Je kan zien of je al sp1 hebt geinstalleerd door op "deze computer" rechts te klikken en dan voor eigenschappen te kiezen ;)
 
Vists Business

Ja die Sp1 is geinstalleerd, al direct toen hij is uitgekomen dus dat heeft het probleem ook niet opgelost.

Groet, @xa.
 
je zou dan misschien windows live mail kunnen herinstalleren maar iets anders als dat weet ik ook niet meer hoor naast vista dan gewoon herinstalleren
 
Vists Business

Dag beste forum mensen, de vraag is nog niet opgelost wat mij is worden gevraagd door Watchdog. Dus bij deze ik ben nog altijd zoekende naar de goede oplossing in deze, en opnieuw installeren kunnen we dan altijd dat is de kortste weg door de bocht.

Mvgr, @xa.
 
Ik heb precies het zelfde met windows7, het gebeurt als ik op bijlage toevoegen klik in
een bieuwe mail, maar het gebeurt ook vaak als ik een spreadsheet heb gemaakt in
excel. Als ik deze wil opslaan dan krijg ik ook de melding dat het niet meer werkt
en moet ik afsluiten en opnieuw opstarten en dus helemaal opnieuw beginnen.
Ik word er knettergek van.

Heeft er nog iemand een idee wat ik kan doen???
 
Graag een nieuwe vraag openen. Het is niet de bedoeling in iemand anders zijn topic een vraag te stellen. Daarnaast is het topic niet actueel meer uit 2008.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan