Windows Live Messenger 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

J orik

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2009
Ik heb zonet windows 7 beta geinstaleerd en MSN werkt hier niet op:evil:

Er staat dat mijn firewall het miscchien blokt maar daar ligt het niet aan heb het al uitgezet en toen geprobeerd etc:rolleyes:, connectie enzo is ook goed.

Ik heb trouwens 'dualboot' gedaan dus windows xp staat er ook nog op kan het daar aan liggen:confused:?

Foutcode: 81000306

Dat staat er:(

Download msn 9.0?
De nieuwste versie van MSN voor de niewste versie van Windows..

EDIT : Zag dat je dualboot hebt gedaan, Als je Xp op (Bijv) C: hebt en Win7 op (Bijv) D: , Dan niet, maar zodra je ze beide op (Bijv) C: Zet wel, (Waarom?) Dan gaat Msn van Xp , De instalatie van Msn van Win7 tegenwerken.

Hulp Link (ENG) : Click Me :$

Laatst bewerkt:
hoi jeff,
dus ik moet gewoon eff instaleren op d schijf^^?

Laatst bewerkt:
Jorik, Padvindertje , Waarom ben je niet op MSN XD, Had al zn vermoederen. Jawel. Lees die link maar eens ;)

LOL zei:
Even as early as Windows 7 pre-Beta Build 6956, Windows Live Messenger 9.0 (2009) Beta Refresh integrates seamlessly with the operating system. Microsoft did promise a high level of interoperability supported by making Windows 7 version 6.1 after Windows Vista was 6.0, and this is reflected with all Windows Live Essentials components. The new graphical user interface of Microsoft's instant messaging client fits perfectly with the Windows 7 Aero, plus enhancements such as Aero Peek, Jumplists, Aero Snap and Aero Shake. Otherwise, users will be able to enjoy improved personalization capabilities, and new features like File Sharing, Favorites, and Groups.

Omfg, Dat had ik gisteren niet gezegt xD Ja, op andere schijf instaleren, anders werkt de ene windows de andere tegen snapie?

Lees Dit eens, Gaat over die fout code die je gaf, Het lag dus wel aan je firewall, maar ik zou sowiso never nooit 2x windows op 1 schijf zetten ;)

Ik zei tog dat ik al had gekeken bij firewall:rolleyes:

En die site helpt me ook niet verder:shocked:

Ik kan echt niet geloven dat jij HAVO doet xD

Katootje zei:
En hier is dan iemand anders met 'n idee

Hoi Jelco,

Als je dit probleem niet eerder gehad hebt, betekent deze foutmelding meestal dat de MSN-server 'gewoon' niet bereikbaar is. Die ligt er dan dus ff uit en meestal is 't probleem al opgelost als je na 'n tijdje weer probeert je aan te melden.
Dit probleem kan over 't algemeen ook voorkomen bij 'n ingeschakelde firewall, maar ik begrijp dat dat bij jou niet 't geval is.

Als 't toch niet opgelost is, lezen we dat wel weer van je

Morgen > Weer Proberen Ja > Yaaay Lekker MSNen
Nee > Op Naar De D: Schijf!

Laatst bewerkt:
Niemand gelooft het;)

Maja dan maar wachtten tot morgen. meh.

Okeyj, Ik ga nog even lekker *****n in vb en op warrock xD
Veel plezier op MSN :P
latessazr..

Iemand nog een tip ofzo? Want het ligt echt niet aan mijn firewall of connectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan