Windows Live Messenger 8.1 bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

filiberke

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
10
Beste forumleden,

Sinds enige tijd heb ik soms last van volgend probleem: MSN stopt blijkbaar na een tijdje met het het refreshen van de status en de schermnamen van mijn contactpersonen. Wanneer ik mij aanmeld is alles ok en zie ik van al mijn contactpersonen de correcte actuele informatie (status, schermnaam,...). Na verloop van tijd staan echter sommige contactpersonen nog aangeven als online terwijl zij ondertussen reeds offline zijn, en omgekeerd. Enkel afmelden en opnieuw aanmelden geeft mij weer alle juiste informatie. Weet iemand raad met dit vervelend probleem? Wat ik trouwens niet weet: als ik niet meer de juiste info van mijn contactpersonen te zien krijg maar een bevroren beeld van voordien, zien mijn contactpersonen mijn status dan nog correct? Hopelijk kunnen jullie dit euvel verhelpen!

Alvast bedankt!

groeten

Filiberke
 
Beste forumleden,

Sinds enige tijd heb ik soms last van volgend probleem: MSN stopt blijkbaar na een tijdje met het het refreshen van de status en de schermnamen van mijn contactpersonen. Wanneer ik mij aanmeld is alles ok en zie ik van al mijn contactpersonen de correcte actuele informatie (status, schermnaam,...). Na verloop van tijd staan echter sommige contactpersonen nog aangeven als online terwijl zij ondertussen reeds offline zijn, en omgekeerd. Enkel afmelden en opnieuw aanmelden geeft mij weer alle juiste informatie. Weet iemand raad met dit vervelend probleem? Wat ik trouwens niet weet: als ik niet meer de juiste info van mijn contactpersonen te zien krijg maar een bevroren beeld van voordien, zien mijn contactpersonen mijn status dan nog correct? Hopelijk kunnen jullie dit euvel verhelpen!

Alvast bedankt!

groeten

Filiberke

meschien te winig werkgeheugen in je computer of te veel op de achtergrond draaien waardoor al je werkgeheugen in beslag wordt genomen

PS Ik had als ik met iemand aan het praten was over msn dat ie soms vastliep nadat ik er meer werkgeheugen had ingestopt was dat niet meer
 
Het kan dat je te veel processen hebt op je computer en dat hij dan gewoon traag is!
Kan je een screenshot geven van je processen te vinden in : ctrl+alt+del
Om screenshots te maken heb je hier wat aan!
 
ss1.jpg


ss2.jpg


Hierboven de lopende processen.

Het klopt idd wel dat mijn computer in het algemeen traag is.

Hopelijk brengt dit ons een stapje dichter bij de oplossing.

Alvast bedankt!

Filiberke

ps: sorry voor de late reactie van mijn kant, ik zal dit topic vanaf nu weer nauw opvolgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan