Windows Live Messenger App

Status
Niet open voor verdere reacties.

nBuddy

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2010
Berichten
36
Beste,

Sinds kort heb ik mobiel internet tot mijn beschikking. Hier wil ik uiteraard optimaal gebruik van maken. Mijn telefoon (Samsung Star) heeft van zichzelf al enkele 'apps' die verwijzen naar Hyves, Twitter, Facebook etc. Mijn vraag is simpel: is er een app voor Messenger? Ik heb lang gezocht via het reguliere internet op mijn computer. Ik vond iets waarbij je een SMS zou ontvangen. Die SMS bestaat enkel uit een link waarbij je extern (via internet op je mobiel) gebruikt kunt maken van Messenger. Dit is echter ontzettend traag en onhandig.


Ik wens iedereen een Prettige 2e Kerstdag,
 
Laatst bewerkt:
Heb je op je samsung geen Store (winkel waar je allerlei apps, ringtones, backgrnds kan downloaden)? dit is namelijk op de meeste mobiele telefoons wel zo. ik heb daar mijn msn vandaan.
 
De startpagina van mijn Samsung Star bezit een widgetstore. Ik heb hier echter geen Messenger of gerelateerd programma zien staan. Ik heb wel een Hotmail-widget gevonden, maar voor de rest nada.

Iemand anders een idee?
 
Helaas, dit is geen app. Ik krijg een SMS met daarin een link naar een extern adres.

Iemand anders een idee, is er eigenlijk wel een app?
 
Helaas is het externe programma dan veel slomer en onhandiger. Met name dat eerste is erg irritant omdat je dan 'langs elkaar heen praat' in een gesprek. Je ontvangt als het ware de berichten met een vertraging van 10 à 15 seconden.

Misschien dat je deze vraag kan beantwoorden? Dan is dit probleem ook van de baan aangezien ik dan gewoon gebruik kan maken van eBuddy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan