Windows Live Messenger: Contacten verbergen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
265
Hallo,

Ik heb Windows Live Messenger 9.0 en Msn Plus!.
Mijn vraag is nu, hoe kun je een bepaald persoon verbergen in de lijst en later snel weer terughalen?


Alvast Bedankt,

Jeremy Kok.
 
Contacten verbergen in Live Messenger

Hallo,

Of het e.e.a. voldoet aan je snelheids-eisen weet ik niet, maar probeer het volgende:

Blokkeer de persoon, die je (tijdelijk) uit je contactlijst wilt hebben, vervolgens verwijder je deze persoon uit je contactlijst.
Wil je hem of haar weer in je lijst zetten, ga dan naar contactpersonen/een contactpersoon bewerken/selecteer de betreffende figuur/klik op opslaan en hij of zij is weer terug.
Overigens lijkt me dit niet de ideale manier, maar wellicht weet iemand anders een betere manier!

Succes in ieder geval!
 
Hallo,

Of het e.e.a. voldoet aan je snelheids-eisen weet ik niet, maar probeer het volgende:

Blokkeer de persoon, die je (tijdelijk) uit je contactlijst wilt hebben, vervolgens verwijder je deze persoon uit je contactlijst.
Wil je hem of haar weer in je lijst zetten, ga dan naar contactpersonen/een contactpersoon bewerken/selecteer de betreffende figuur/klik op opslaan en hij of zij is weer terug.
Overigens lijkt me dit niet de ideale manier, maar wellicht weet iemand anders een betere manier!

Succes in ieder geval!

Oké, eigenlijk is het voor meerdere personen, dus dat je makkelijk met MSN Plus diegene kan blokkeren..

Maar bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan