Windows Live Messenger + DEP = niet jeej

Status
Niet open voor verdere reacties.

1nevitable

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Hallo allemaal,

Windows Messenger is een alom bekend programma waar menig mens niet 'zonder' kan.
Nu heb ik een probleem met Windows Live Messenger, waar al meer over geschreven is, echter ik heb nog nergens een oplossing gevonden.

Het gaat om het volgende probleem: mijn Windows Live Messenger wordt bijzonder vaak afgesloten, ik krijg de melding dat het programma niet meer werkt, er wordt naar een oplossing gezocht en dan krijg ik de melding dat DEP het programma afsluit.

Ik heb nog niet geprobeerd te rotzooien met DEP, want ik vind ook niet dat dat moet gebeuren.

Mijn PC loopt op Windows Vista Home 32 bit.

Wat ik overigens raar vind is dat het probleem bij mij pas sinds 1 week er is, en wel exact nadat ik een nieuwe videokaart in mijn computer heb gezet. De videokaart werkt gewoon goed, alles doet het, behalve dus nu Windows Live Messenger.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Mvg,

Daan

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem, en het is niet opgelost.

Het andere topic is puur gericht op Acer, maar dat heb ik helemaal niet, het probleem doet zich pas consistent voor sinds ik een nieuwe videokaart op mijn moederbord heb aangesloten.

Edit: Als ik MSN voor de eerste keer opstart, crasht hij (meestal onmiddellijk) en krijg ik het berichtje van DEP te zien. Echter, als ik dan kijk in taakbeheer staat msnmsg nog steeds onder processen, en als ik klik op proces beeindigen gaat het ook niet weg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan