Windows live messenger doet erg vreemd, Kan niks meer niet inloggen niks, Ik word gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doesburgboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
Hallo mensen,

Ik heb de laaste week/weken last dat ik niet kan inloggen op Windows live messenger. Heb hem zo vaak verwijderd en geinstalleerd. ikword er doodnerveus van.:evil: Ik kon eerst nog inloggen met andere accounts dat kan nu ook niet. Als ik inlog gaan de poppetjes heen en weer en dan gebeurt er niks verder. doe ik Annuleren loopt hij vast.

Wat moet ik doen?:shocked:

Mvg,

doesburgboy

Een bekend probleem, hoop ik. Ik neem aan dat je na het lange wachten een foutmelding krijgt, zoja, heb je weleens een groep verwijderd in je messenger?

Eerste wat je moet gaan doen is een nieuw Windows-account maken, daarop inloggen en kijken of Live Messenger daar wel goed werkt.

Werkt het daar wel, dan zou je in je normale Windows-account de stappen kunnen proberen die "Destana" voorstelt in deze link

Tijs.

Iets meer terugmelding zou prettig zijn. Is het probleem opgelost met de Destana-instructies?

Hier op Helpmij sluit je zelf je vragen af: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan