Windows Live Messenger foutcode 80070057

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2011
Ik heb gister een nieuwe windows 7 computer gekocht, en de nieuwste versie van windows live messenger (msn) erop geïnstalleerd. Dat werkte eerst goed, maar toen ik de computer een keer opnieuw had opgestart en mij probeerde aan te melden, kreeg ik het volgende bericht: het aanmelden bij windows live messenger is mislukt omdat het opgegeven email adres niet bestaat of de service tijdelijk niet beschikbaar is. foutcode: 80070057. Met andere accounts kan ik mij ook niet aanmelden, alleen krijg ik dan een andere foutcode, nl: 80070003.
Ik heb mijn emailadres en wachtwoord juist ingevoerd en met de internetverbinding is ook niks mis. Ik heb al meerdere keren het programma opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Ik heb ook een oudere versie (8.5) geïnstalleerd, maar daar kon ik alleen me aanmelden als ik de nieuwe versie installeerde. Ook heb ik op internet gezocht, waar ik had gevonden dat ik alle "cryptische" bestanden uit de map C:\Documents and Settings\(Username)\\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts moest verwijderen, dat heb ik gedaan maar nog steeds zonder resultaat.
Heeft iemand een oplossing voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan