Windows Live Messenger - Je Hebt 1 Uitnodiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Hallo,

Ik heb sinds kort een, voor mij, erg vervelend probleem. Steeds als ik me aanmeld bij Messenger krijg ik de melding dat ik 1 uitnodiging heb.

[smallimg]http://i253.photobucket.com/albums/hh46/casjebasje/Screen%20Captures/WindowsLiveMessenger-Invitation.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)

Als ik dan op de melding klik, krijg ik een scherm van Hotmail te zien waarin geen enkele uitnodiging is weergegeven, oftewel, ik heb helemaal geen uitnodiging!

Wat is er mis?

Laatst bewerkt door een moderator:
msn

Ik heb juist hetzelfde probleem?,
Is er hier iemand op dit forum, die me kan zeggen wat dit is en hoe ik dit kan oplossen.
Alvast bedankt bij voorbaat,
groeten
Pieters François

Hallo, ik heb er ook last van gehad en na laaaang zoeken, kwam ik op een niet-nederlandse pagina een oplossing tegen
en het werkt!

-Allereerst moet je Windows Live Messenger afsluiten.
(om naar de volgende map te browsen is het nodig om bij map en zoekopties, de optie verborgen bestanden, mappen en stations weergeven, aan te vinken)
- Ga vervolgens naar de map C:\Users\HuidigeGebruiker\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts en verwijder in deze map, alle mappen. Het gevolg is dat van alle contacten in je lijst het emailadres te zien is in plaats van de nickname, maar als de contacten zich hebben aangemeld, komt de nickname weer terug en..... dat het balkje met: je hebt 1 uitnodiging is verdwenen. Blijvend!

Succes,

Anly

live messenger

Hartelijkk edank Anly
Werkt nu perfect, heb geen last meer van die melding
groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan