Windows live messenger kan niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

timh1992

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Mijn windows live messenger 9.0 wil niet installeren.
ik zal het hele verhaal even vertellen:
ik had dus gewoon werkend windows live messenger en dacht dat alles perfect werkte totdat ik merkte dat ik van sommige mensen sommige berichten niet ontvang, dan zei iemand in een keer: Ben je er wel? en dan zei ik ja? en dan had ik dus bepaalde berichten niet ontvangen.
Toen had ik windows live messenger verwijderd en wou hem opnieuw installeren en vanaf toen had ik problemen. hij zegt dus dat ik al een versie van windows live op me pc heb staan, er staat nergens iets bij program files en bij zoeken vind ik niks van windows live, ook heb ik me register gecleaned met ccleaner.
Deze melding krijg ik de hele tijd:
WLprobleem.jpg

Ik zie daar een icoontje van Messenger staan. En dat staat open. Ik vermoed dat je dus zeker nog een Messenger op je PC staan hebt.

Klopt.

Klopt maar dat is windows messenger en niet live messenger. windows messenger krijg je meegeleverd met de windows xp installatie. ik heb windows messenger eigenlijk altijd laten staan als ik windows live messenger installeerde.

Sluit deze eens af en probeer het nog eens opnieuw. Ik heb er geen ervaring mee. Ik dacht dat ze beiden ongeveer het zelfde waren. Is toch beide van Microsoft?

SLuit het eerst eens gewoon af, zodanig dat je zeker niet meer verbonden bent. En laat iets weten.

succes!
L

Jaa dat heb ik geprobeerd maar dat werkt niet. ik heb hem niet gedeinstalled btw. alleen ff afgesloten.
ik denk dat de enige manier is dat mijn pc opnieuw word geinstalleerd maar dat wil ik eigenlijk niet omdat hij nu eindelijk perfect werkt :S dus ik zou het liever anders opgelost zien.:shocked:

Ik bedoelde niet dat je uw PC opnieuw diende te installeren. Maar beide MSN toestanden er af te halen.

En dan proberen die nieuwste versie er op te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan