Windows Live Messenger mag niet mee opstarten met Win XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hey,

Op de laptop van mijn zus staat Windows XP Pro NL en Windows Live Messenger. Ze vroeg me of ik kon afzetten dat Windows Live Messenger mee opstart (haar Windows Live Messenger start 2 maal op).

Ik heb dus tools > options en daar afgevinkt van mee op te starten (alle vinkjes zijn afgezet). Nu start er nog 1 maal Windows Live Messenger op. Heb ook gekeken in de map opstarten en daar staat GEEN Windows Live Messenger. Ben gaan kijken in msconfig en ook daar staat geen Windows Live Messenger bij de opstartlijst.

Hoe moet ik dat nu afzetten dan Windows Live Messenger mee opstart?

Alvast bedankt

windows heeft ook automatisch msn op je pc/laptop staan. die kan je uitzetten via configuratiescherm>software>tabblad onderdelen toevoegen verwijderen. moet je naar beneden scrollen en kijken of msn daar is uitgevinkt. kijk daar even naar.

Als msn staat uitgevinkt, moet je hem aanvinken, installeren, daarna weer via dezelfde weg het kruisje weer weghalen.
Heeft met windows update te maken. ooit msn weggevinkt voordat je windows update heb gedaan, vlak na formateren. bij mij dan;)

hoeft niet maar probeer het zou ik zeggen

Laatst bewerkt:
Het kan door in start-->uitvoeren--->msconfig in te toetsen
Daar kun je in het lijstje wat opstart, Live Messenger weghalen

Het kan door in start-->uitvoeren--->msconfig in te toetsen
Daar kun je in het lijstje wat opstart, Live Messenger weghalen

In msconfig staat dit niet, had reeds gekeken...

Windows wordt niet geüpdate, dus daar kan het ook niet aan liggen.

windows messenger staat niet op de laptop, wel Windows Live Messenger...

Download en installeer Ccleaner eens.
http://www.ccleaner.com/
Daar kun je via het hoofdstuk Greedschap ook kijken wat er mee opstart en dat desgewenst uitschakelen.

hey

als je bij msn live klikt op waar je je staus kan aan passen dus online of ofline .... als je daar kiest voor opties dan het tabblad algemeen en daar de 1ste vier vinksjes uit zet is het opgelost :thumb:

als je bij msn live klikt op waar je je staus kan aan passen dus online of ofline .... als je daar kiest voor opties dan het tabblad algemeen en daar de 1ste vier vinksjes uit zet is het opgelost :thumb:

Dit heb ik gedaan, maar nog start er 1 maal Windows Live Messenger op...

hey

Als je met meerdere gebruikers zit moet je dit doen bij alle 2 de gebruikers.

Dit is bij 1 gebruikersaccount onder windows dat het probleem zich voordoet...

hey

gooi ze er is af via software en instaleer ze dan even opnieuw en kijk is of het dan werkt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan