Windows Live Messenger op een Acer met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

f_r_e

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Hello!

Ik gebruikte altijd de oude msn, maar nu moest ik die verplicht veranderen naar de nieuwe windows live messenger.

Ik heb dat gedaan en als ik nu dat programma wil openen dan gebeurt er gewoon niks.

Ik heb al verschillende keren dit programma eraf gegooid en terug geïnstalleerd, maar ik heb steeds opnieuw hetzelfde probleem.

Ik heb dus een Acer laptop, mss is er een programmatje van acer die dit blokkeert ofzo? Of ligt het aan de Vista?

Enfin, dankzij mijn erg beperkte kennis inzake computers en alles wat ermee te maken heeft heb ik dus een probleem.

Heeft iemand dit probleem ook? en indien ja, wat heeft u er aan kunnen doen? Of is er gewoon iemand die de oplossing weet want ik weet het niet!

dank bij voorbaat!

Hoi,

Nou ja, als je geen probleem hebt met de engelstalige:

www.msn.com

Voor Nederlands kan je al bijna niet meer terug:

www.nl.msn.com

Maar wat is ertegen om live messenger te gebruiken?

Als ik DEP wil uitschakelen op die manier, dan krijg ik volgende melding:

"bcdebit.exe wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand."

Het is dus niet gelukt... Doe ik iets verkeerd? Ik heb nochtans letterlijk ingetypt wat er op die link stond.

dank!

Als ik DEP wil uitschakelen op die manier, dan krijg ik volgende melding:

"bcdebit.exe wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand."

Het is dus niet gelukt... Doe ik iets verkeerd? Ik heb nochtans letterlijk ingetypt wat er op die link stond.

dank!

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vervloek deze acer laptop met vista eigenlijk al sinds de dag dat ik em gekocht heb. Ik kon vanaf dit weekend ook niet meer met een oudere versie van messenger erop. Vanalles geprobeerd, maar iedere oplossing brengt weer een ander probleem voort.

Als je bij Opdrachtprompt (onder bureau accesoires) invult:

bcdedit.exe /set {current} NX AlwaysOff

Enter'en

Je moet dan wel eerst op messenger gaan staan, rechtermuisknop en Uitvoeren als administrator.

Dan werkt Messenger Live de nieuwste versie wel, MAAR nu heb ik weer een probleem met LV Com server die niet schijnt te werken... als je maar vaak genoeg blijft wegklikken, gaat die melding weg en alles werkt gewoon...

Ik zoek nog steeds naar DE oplossing ;-)

Groeten,
Fahra

Er is een simpele oplossing om gewoon met MSN 7.5 te kunnen blijven werken.
Live Messenger verwijderen, MSN 7.5 downloaden en deze instaleren en uitvoeren in de compatibilitietsmodus van Windows 2000.

Dan heb je geen last meer van de update en blijft 7.5 gewoon werken!

Er is een simpele oplossing om gewoon met MSN 7.5 te kunnen blijven werken.
Live Messenger verwijderen, MSN 7.5 downloaden en deze instaleren en uitvoeren in de compatibilitietsmodus van Windows 2000.

Dan heb je geen last meer van de update en blijft 7.5 gewoon werken!

Klinkt goed dit...maar.. heb versie 7.5 gister geprobeerd, niet erg succesvol...

Hoe doe je dat in compatibiliteitsmodus van Windows 2000?
Zou je dat nader willen specificeren svp?

thanx alvast!

Klik 1x metrecht op het MSN 7.5 icoon op je bureaublad, kies voor eigenschappen, kies voor het tabblad compatibiliteit en stel dan Windows 2000 in

Op die manier kun je ook eventueel het exe bestand installeren

Klik 1x metrecht op het MSN 7.5 icoon op je bureaublad, kies voor eigenschappen, kies voor het tabblad compatibiliteit en stel dan Windows 2000 in

Eerst live messenger deinstalleren?

(ben nogal een leek op het gebied van pc s en alles wat ermee te maken heeft)

Heb je ook enig idee hoe ik die LV Com server goed terug krijg?
Ik heb al Systeem Herstellen gedaan, maar helaas zonder succes..

Inderdaad eerst Live Messenger deinstalleren.

Van die genoemde server heb ik helaas geen kaas gegeten, sorry

Hoi !

LV Com server heeft te maken met de geinstalleerde webcam (Logitech toevallig ?)

Verwijder de rivers en installeer de webcam opnieuw met de juiste drivers voor Vista.

Greetz,

Harry.

Hoi !

LV Com server heeft te maken met de geinstalleerde webcam (Logitech toevallig ?)

Verwijder de rivers en installeer de webcam opnieuw met de juiste drivers voor Vista.

Greetz,

Harry.

Wat goed!

Zit inderdaad een ingebouwde webcam van logitech op

Hoe verwijder ik drivers en installeer ik ze opnieuw? Heb namelijk geen backup gemaakt van dit alles :o

Hoi !

Verwijderen van een driver gaat normaliter via configuratiesherm -programma's.

Kijk voor de nieuwste drivers op de Acer-site bij suport &downloads.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Verwijderen van een driver gaat normaliter via configuratiesherm -programma's.

Kijk voor de nieuwste drivers op de Acer-site bij suport &downloads.

Greetz,

Harry.

Thank you very much! Ik ga het es proberen..

T is wat allemaal...lang leve Acer, lang leve Vista, NOT

Helaas...weer geen succes...

Word er een tikkeltje moedeloos van :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan