Windows Live Messenger opent niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Berichten
114
Hallo, ik heb een groot probleem met Windows Live Messenger. Ik word er gek van, ik kan op geen enkele manier op MSN. Als ik op de snelkoppeling voor WLM klik dan komt het aanmeldingsscherm niet tevoorschijn. Het vreemde is wel dat ik bij Windows Taakbeheer wel MSN zie staan. Iedere keer als ik op de snelkoppeling klik, komt er een nieuw MSN proces bij, maar er komt geen aanmeldingsscherm. Ik heb het progamma verwijdert, weer geinstalleerd maar het mocht niet baten. Wie kan mij helpen? :thumb:
 
probeer is op
www.ebuddy.com
daar kan je ook op hotmail
voor jou probleem weet ik voor de rest niet veel als is geprobeert om via msn 6.4 te geraken
die staat standard op XP
als het daar niet lukt weet ik het ook niet srr

veel suc6
 
Thanks, ik kan wel op ebuddy maar ik wil weer op WLM.
 
Controleer de instellingen van uw firewall:
Als uw firewall (Een beveiligingsfunctie die een computer helpt beschermen tegen ongewenste toegang door buitenstaanders. Dit kan zowel hardware zijn als software, of beide.) is ingesteld om Messenger te blokkeren, kunt u zich niet aanmelden bij Messenger.
U kunt dit probleem als volgt oplossen:

Bezoek de MSN Web Messenger-website.
Klik op Start MSN Web Messenger en probeer vervolgens opnieuw om u aan te melden.
Als u zich wel kunt aanmelden bij MSN Web Messenger, wordt Messenger mogelijk geblokkeerd door een firewall.

Als er software of firewallsoftware van een derde (niet-Microsoft) op uw computer wordt uitgevoerd, moet u controleren of de software het toestaat om Messenger uit te voeren, en probeert u zich vervolgens opnieuw bij Messenger aan te melden.
 
als het echt niet lukt heb ik nog een goede vervanger voor je, genaamd pidgin.

succes :thumb:
 
Eersgisteren kon ik nog op Live, mijn firewall heeft het niet geblokeerd, ik snap hier niks van. MSN is gewoon toegestaan. Ik kan wel op Windows Messenger (MSN 5.0 dacht ik) en op Ebuddy enz. ook maar niet op Windows Live :S
 
Dubbelklik op de klok in het systeemvak en controleer de datum en de tijd. Voor de beveiligingscertificaten die voor de verbinding met Windows Live ID worden gebruikt, moeten de juiste datum en tijd zijn ingesteld
 
Ik kopieer alles maar even, als dat hier lukt.

"De beveiligingsinstellingen van uw browser voorkomen dat u Windows Live Messenger kunt gebruiken
De beveiligingsinstellingen van uw browser hebben soms invloed op uw mogelijkheid om Windows Live Messenger te gebruiken. U kunt dit probleem als volgt oplossen:
Controleer of de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer juist zijn.
Start Internet Explorer.
Klik in het menu Extra op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Schakel in het gedeelte Beveiliging het selectievakje Controleren of de server een certificaat heeft ingetrokken uit en schakel de selectievakjes SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken in.
Klik op OK.

Registreer de SSL-beveiligingsbibliotheken opnieuw
Klik voor Microsoft Windows XP op de taakbalk, klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.


— of —


Klik voor Windows Vista op de taakbalk, klik op Start en typ de volgende opdrachten in het vak Nu zoeken en druk vervolgens op Enter.

Typ de volgende opdrachten en druk op ENTER.

Nadat een opdracht met succes is uitgevoerd, ontvangt u het bericht "DllRegisterServer geslaagd". Wacht totdat dit bericht wordt weergegeven voordat u verdergaat met de volgende opdracht.

Windows 2000, Windows XP en Windows Vista:

%windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll
%windir%\system32\REGSVR32 wintrust.dll
%windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll
Windows Millennium Edition en Windows 98:

%windir%\system\REGSVR32 softpub.dll
%windir%\system\REGSVR32 wintrust.dll
%windir%\system\REGSVR32 initpki.dll

Controleer de datum en de tijd voor beveiligingscertificaten
Dubbelklik op de klok in het systeemvak en controleer de datum en de tijd. Voor de beveiligingscertificaten die voor de verbinding met Windows Live ID worden gebruikt, moeten de juiste datum en tijd zijn ingesteld.

Registreer de XML-bibliotheekbestanden.
Voor Windows XP:
Klik op de taakbalk op Start en klik op Uitvoeren.
Typ %windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll en klik op OK.
Wacht enkele minuten en probeer u opnieuw aan te melden.
Voor Windows Vista
Klik op de taakbalk op Start, typ %windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll in het vak Nu zoeken en druk vervolgens op Enter.
Klik op OK.
Wacht enkele minuten en probeer u opnieuw aan te melden.
U ontvangt een bevestigingsbericht wanneer de registratie is voltooid.

Wis de SSL-status en de geschiedenis van AutoAanvullen (alleen in Windows XP en Windows Vista)
Start Internet Explorer.
Klik in het menu Extra op Internetopties.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik onder Certificaten op SSL-status wissen.
Wanneer u het bericht ontvangt dat de SSL-cache is gewist, klikt u op OK.
Klik op AutoAanvullen of klik op Instellingen in de sectie AutoAanvullen. Kies de items die u wilt wissen en klik vervolgens op OK.
 
Wat heb jij nu gedaan Skiezo, want ik heb sinds 2 dagen precies hetzelfde. Start niet op hoewel wel te zien in Taakbeheer
 
Esjeka wat bedoel je precies met

Registreer de SSL-beveiligingsbibliotheken opnieuw
Klik voor Microsoft Windows XP op de taakbalk, klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.

Hoe verricht je deze handelingen?
 
Ik ga ervanuit dat je windows XP hebt.

-Registreer de SSL-beveiligingsbibliotheken opnieuw
Klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.

Typ de volgende opdrachten en druk op ENTER.

Nadat een opdracht met succes is uitgevoerd, ontvangt u het bericht "DllRegisterServer geslaagd". Wacht totdat dit bericht wordt weergegeven voordat u verdergaat met de volgende opdracht.


%windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll
druk op enter
%windir%\system32\REGSVR32 wintrust.dll
druk op enter
%windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll
druk op enter


Dit is duidelijker, denk ik.
 
Nope helaas je zegt steeds -Registreer de SSL-beveiligingsbibliotheken opnieuw .......(hoe doe je dat dan??)
 
Je gaat naar Start.
Dan naar Uitvoeren.
Daar typ je de eerste regel in, of kopieren

%windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll


dan druk je op OK

en dan de volgende op dezelfde manier
 
Laatst bewerkt:
:(Het heeft allemaal niets geholpen. Starten verloopt nog steeds zeeeer traag. Soms wel 5 tot 6 minuten of langer.
 
De vraagsteller is geholpen, jullie hebben een ander probleem zo te lezen.
 
Ik weet hoe je dit probleem kan verhelpen! Je moet je internetverbinding verbreken (dmv je router te resetten). Vervolgens verschijnt MSN weer, vreemd maar waar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan