Windows live messenger probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kakashi69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Berichten
3
Heb een probleempje met windows live messenger op mijn tante haar computer.
Ze heeft windows xp, en kreeg haar niet meer aangemeld, service niet beschikbaar probeer later opnieuw en dit was al enkele weken aan de hand.
Ik heb vanalles geprobeerd en gegoogled, niets hielp, dus ik dacht ik delete msn en herinstalleer het.
Probleem : windows live messenger stond niet in software lijst(configuratiescherm)
Dus ik verwijder de mappen en alle bestanden die ik kon vinden ,ok.
Ik download de installer, installeer het en er staat windows live messenger is reeds geinstalleerd, kreeg dit niet gefikst en nu zit ik vast, ik hoop dat iemand me kan helpen :(
 
Msn messenger is inmiddels geen "aparte" install meer, maar deel van een pakket. Het windows live essentials bij live messenger 9, maar bij 8.5 geloof ik nog een ander. Je moet dat pakket aanklikken in het configuratiescherm en daarin msn kiezen.

Je kan nu nog proberen het zo te "uninstallen", al weet ik niet of dat gaat werken :confused:
 
Welke versie van msn probeer je te installeren trouwens?

Ik denk dat het 9.0 is (op msn website staat windows live 2009.)



En bedankt voor de reacties, ik zal ze zo snel mogelijk uit proberen en laten weten of het heeft geholpen :thumb:
 
uhm, het probleem voor degene die geinterreseerd zijn :
De tijd en datum stonden niet goed ingesteld.. ik snap niet hoe het kan dat het hier iets mee te maken heeft maarja :confused:
 
Ja dat is vaak een probleem waardoor msn het niet doet, als de tijd niet goed staat. Gelukkig is het opgelost:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan