Windows Live Messenger sluit af na aanmelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Berichten
85
Hallo,

Sinds gisteravond kan ik mij niet meer aanmelden bij Live Messenger.
Toen ik gister aan het chatten was ging opeens alles weg en was Live Messenger afgesloten, ook het icoon verdween rechts onder en in de proccessen lijst verdween de mssngr.exe.

Ik dacht gewoon een klein foutje niks aan de hand, dus ik Live Messenger opnieuw starten en zodra ik mij aanmeld zie ik mijn contactlijst verschijnen en 3 seconden daarna sluit hij weer.

Wanneer ik mij aanmeld met mijn andere e-mail adres werkt alles prima en gebeurt er niks.

Ik heb al 3 maal opnieuw geïnstaleerd dus daar licht het probleem niet.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kwam er vanmorgen achter. Helaas heb ik ook nog geen oplossing kunnen vinden. Ik kon in eerste instantie inderdaad ook wel met een ander account aanmelden, maar dit lukt inmiddels ook al niet meer. Na een seconde of 3 aangemeld te zijn sluit alles af. Msn opnieuw installeren is helaas geen oplossing.. Iemand een idee?
 
Wat is dit ontzettend vervelend als je niet op MSN kan haha, geeft maar weer aan hoe erg we afhankelijk zijn van communicatie via internet!

Ik moet trouwens nog even melden dat het probleem ook niet aan mijn Virusscanner/Firewall licht (ESET Smart Security)
 
scan je pc eens op virussen misschien zijn er bestanden geinfecteerd ofzo je weet maar nooit
 
bedankt voor je reactie. Ik heb al een volledige scan gedaan, maar niks gevonden..
 
Ook hier niks gevonden :( alsnog bedankt voor de reactie!
nog andere opties?
 
anders kijk je even of je met je eigen email adres op een andere pc op msn kunt inlogge
 
Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar heb waarschijnlijk iets niet helemaal goed gedaan :s

Wanneer ik nu probeer aan te melden op messenger krijg ik de melding dat de server tijdelijk niet beschikbaar is met foutcode: 8007007e

Ik durf nu even niks meer te doen aangezien ik bang ben meer te vernielen dan op te lossen.

Kan iemand me weer op weg helpen? :(
 
ik heb die site niet helemaal gelezen maar het was toch alles van messenger verwijder dus ook regiser etc. ? dan kun je zeg maar niks fout doen gewoon alles delete van messenger en opnieuw installeeren.

wat ook zou kunnen werken heb je nog een herstelpunt van voordat het probleem was? zo ja laat je pc zich herstellen naar dat punt en dan gewoon messenger niet update dan ben je er ook vanaf
 
Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar heb waarschijnlijk iets niet helemaal goed gedaan :s

Wanneer ik nu probeer aan te melden op messenger krijg ik de melding dat de server tijdelijk niet beschikbaar is met foutcode: 8007007e

Ik durf nu even niks meer te doen aangezien ik bang ben meer te vernielen dan op te lossen.

Kan iemand me weer op weg helpen? :(

Heb je alle stappen gedaan? zowel het verwijderen van MSN als de bestanden ervan? het opnieuw opstarten en het opnieuw instaleren? in principe zou er dan niks meer aan de hand moeten zijn omdat je in principe alle bestaande gegevens van MSN hebt verwijderd en het dus voor jou PC een totaal nieuw programma zou moeten zijn :S
 
Volgens mij heb ik alles gedaan zoals was omschreven, maar ik ben echt geen held met computers :s

Ik heb met systeemherstel de laptop teruggezet, maar kreeg na opstarten een of andere foutmelding van het systeem, die kon ik wegklikken (weet eerlijk gezegd niet meer precies wat daar stond), vervolgens was de laptop eerst heel traag. Toen wilde ik messenger starten en dat lukte helemaal niet (icoontje was er wel maar als ik er op klikte gebeurde er niks). Opnieuw messenger geinstalleerd en nu ben ik weer terug bij m'n eerste probleem :p..

Kortom, ik weet het even niet meer.. Durf eigenlijk niet zo goed de omschreven stappen nogmaals te volgen. Het was ook in het engels, dus misschien heb ik het ergens toch niet helemaal goed begrepen :s
 
het zelfde

ik heb het zelfde probleem ik was aan het chatten met iemand en toen kreeg ik een bericht van een update dus ik klikte dat weg en toen ging ik meteen offline ik kon gewoon weer aanmelden maar 10 seconden later kreeg ik weer het zelfde ik heb het toen weer weg geklikt en toen weer aangemeld toen ik het weer al kreeg heb ik op ja geklikt toen heeft ie geüpdatet en daarna toen ik wou aanmelden had ik het zelfde probleem als jullie ik heb hem verwijderd alle icoon en bij configuratie scherm en dan software msn verwijderd en toen er weer op nieuw op gezet geen nut ik heb hem toen weer eraf gezet en toen weer ge download maar voordat ik het installeerde mijn firewall uitgezet en ook dat heeft geen nut en nu ben ik echt te einden raad het enigste dat ik nog kan bedenken is windows xp er opnieuw op te zetten het gene waar ik nu ook mee werk kan iemand mij helpen heb msn echt nodig gebruik nu een programma genaamd raptr om toch op msn te kunnen chatten maar zonder webcam
 
Volgens mij heb ik alles gedaan zoals was omschreven, maar ik ben echt geen held met computers :s

Ik heb met systeemherstel de laptop teruggezet, maar kreeg na opstarten een of andere foutmelding van het systeem, die kon ik wegklikken (weet eerlijk gezegd niet meer precies wat daar stond), vervolgens was de laptop eerst heel traag. Toen wilde ik messenger starten en dat lukte helemaal niet (icoontje was er wel maar als ik er op klikte gebeurde er niks). Opnieuw messenger geïnstalleerd en nu ben ik weer terug bij m'n eerste probleem :p..

Kortom, ik weet het even niet meer.. Durf eigenlijk niet zo goed de omschreven stappen nogmaals te volgen. Het was ook in het Engels, dus misschien heb ik het ergens toch niet helemaal goed begrepen :s

ik snap het ook niet echt kan niemand het even vertalen naar Nederlands
 
ik weet niet of jullie het probleem nog steeds hebben, maar in mijn geval heb ik het opgelost door bij mijn virusscanner iets weg te vinken. Ik heb zelf AVG en bij het onderdeel online shield heb ik onder expres berichten msn-bescherming uitgezet.
Weet niet hoe het zit met andere virus scanners, maar iedereen met AVG die dit probleem ook ervaart met windows live messenger 2011 adviseer ik om 't ook te doen.

(in mijn geval sloot m'n msn trouwens niet af ... hij gaf wel na 3 seconden aan dat de verbinding was verbroken... heeel irritant, hoop dat jullie hier nog iets aan hebben).

Hoop dat ik jullie alsnog een beetje heb kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan