Windows Live messenger verbinjdingsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
mijn Windows Live messenger wil geen verbinding maken. Als in mijn wachtwoord invul krijg ik al direct een foutmelding: het aanmelden bij Windows Live Messengel is mislukt. Probeer het later opnieuw.
Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te malden. Vanwege je firewall kan Windows Live messenger geen verbinding maken.

Als ik de probleemoplosser gebruik geeft ie een fout aan bij de standaard gatway, en ik heb verbinding en ik heb mijn windowsfirewall uitstaan: ik gebruik comodo firewall

ik heb dit ook meegemaakt, dat je je default gateway dat niet hetzelfde is als je dhcp server, je moet je windows er opnieuw opplaatsen, of dit heb ik toch gedaan, ik zag geen andere oplossing..

Je moet vanwege verbindingsproblemen in Windows Live Messenger natuurlijk niet XP gaan herinstalleren. :shocked:

Ga in WLM via Extra, Opties naar Verbinding. Voer eerst de testjes uit, ook bij Geavanceerde instellingen.

In de firewall die je gebruikt kun je toch een toestemming voor verbinding naar buiten van toepassingen invoeren?

NB: ik weet niet hoe vaak je die melding van Kan geen verbinding maken, hebt gekregen, maar soms ligt dat gewoon aan de MSN-server (overbelast), als ik het dan wat later weer probeer gaat het wel.

Laatst bewerkt:
ik had daar nog andere problemen bij, niet op mijn externe hdd geraken, niet op de servers ... nergens kunnen inloggen..

opgelost

Ik heb dit probleemopgelost door te formategen en xp er opnieuw op te zetten. Na het formateren blaak dat mijn c-schijf nog maar 2 bg groot was inplaats van 18 gb. Toen heb ik met partition magic de schijf weer vergroot [let op: dit vergroten gaat alleen met een geregistreerde versie van partition magic en niet men de shareware versie]. Na de instalatie van xp deet alles het weer, maar ook andere probleempjes waren opgelost. Zo kon ik geen systeemherstel meer doen en de html-playlist van winamp deed het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan