Windows Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

enfieldje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Hopeloos word ik er van. Ik kan geen verbinding maken met messenger. e-mail en wachtwoord onthouden is aangevinkt. Ik krijg foutmelding 80004005. Ik heb alle mogelijke oplossingen die hun site voorstelt geprobeerd. Mijn broer die op dezelfde computer werkt heeft geen problemen. Heeft er iemand een oplossing?
Ik heb verschillende mails gestuurd naar msn messenger onder een ander e-mailadres zodat ik bereikbaar ben maar ik krijg geen antwoord. Help !!!!!!!!!

Probeer dit eens:

1. Ga naar START (onderaan je computerscherm)
2. Uitvoeren
3. Type het volgende in: regsvr32 softpub.dll
4. Enter
5. Meld je opnieuw bij MSN aan

:D

Ga naar C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
en daar zal je vast een map vinden met je email als naam. Verwijder die map. Je kunt nu weer inloggen.

Zie je de map Local Settings niet? Dan is deze verborgen. Ga in de map van je gebruikersnaam bovenin naar Extra > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven, klik op het rondje dat ervoor staat en dan op OK.

ik heb precies hetzelfde probleem:S....andere versie's geprobeerd niks werkt....

messenger

ik heb het opgegeven. ik heb er alles afgegooid en opnieuw geinstalleerd. Ik heb een nieuw e-mail adres aangemaakt en begin terug vanaf nul.
( Ik had wel de adressen al opgeslagen op mijn computer ( je kuntnooit weten) en je ziet het komt van pas.

ja idd!! maar ik heb nu ook live messenger eraf gegooit en de ouwere versie gedownload en alles werkt perfecto!

Toch vreemd hoor..
Jammer dat jullie beiden zowel én je adres én je Messenger veranderd hebben. Ik had graag een oorzaak geweten want deze problemen komen vaak voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan