Windows Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Bij het opstarten, start steeds "Windows Live Messenger" mee op en ik gebruik dit nooit. Waar kan ik ergens aanduiden dat deze toepassing niet meer moet worden mee opgestart. De MAP OPSTARTEN is leeg.

groetjes
Rudi

Wanneer Live Messenger is opgestart naar de opties in het programma zelf gaan, daar kun je het uitzetten

Start > Configuratiescherm > Onder Tablad "Programma's" > OpstartProgramma's wijzigen. > MSN Messenger Zoeken (1x Klik erop) > Uitschakelen / Verwijderen .

Ik denk niet dat hij bedoeld dat het verwijdert word. Maar het mag niet mee opstarten. Klik op Extra--> Opties--> Links op Aanmelden klikken-->En het vinkje wegdoen bij Windows Live Messenger starten bij het aanmelden bij Windows

Succes.

Ik denk niet dat hij bedoeld dat het verwijdert word. Maar het mag niet mee opstarten. Klik op Extra--> Opties--> Links op Aanmelden klikken-->En het vinkje wegdoen bij Windows Live Messenger starten bij het aanmelden bij Windows

Succes.

Dat had ik in het begin ook al gezegd maar TS kan en wil niet aanmelden....

Ah, sorry mrmusic. Maar je kan het ook via msconfig. Start-->Uitvoeren-->typ in: msconfig-->ga naar het tabje Opstarten-->Vinkje weg bij msnmsgr en dan zou ie normaal ook niet meer opstarten

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan