Windows live messenger.

Status
Niet open voor verdere reacties.

XioNaiRys

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Berichten
5
Ik heb een probleem met me computer.
Ik krijg Windows Live Messenger met geen ene mogelijk van me computer.
Ik kan het dus niet verwijderen.
Daardoor kan ik geen oudere versie van Windows Live Messenger downloaden.
Telkens als ik het probeer te verwijderen komt er te staan dan ik al een programma aan het downloaden ben, en dat ik die eerst moet afronden, maar ik ben helemaal niks aan het instaleren..


IEMAND ENIG IDEE? Hoe of wat? Want ik word knettergek!!:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Eerst terug naar een herstelpunt, voordat je met het installeren/rommelen begon.
Dan via het configuratiescherm > software (xp) of > programma's en onderdelen (vista) WLM verwijderen.
En pas hierna een 'oudere' of andere versie opnieuw installeren.
 
MSN eruit slopen

Welk OS, windows versie gebruik je?
 
Ik heb Windows Xp..
(Als dat je vraag was)



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Herstelpunt?
Ja als ik het allemaal via Software probeer, krijg ik juist die melding dat ik eerst mijn andere installatie moet voltooien.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja .... ik kon natuurlijk niet weten dat het begrip 'herstelpunt' voor jou onbekend is.
In XP: Start > Help en ondersteuning > .... en dan iets van 'Installatie ongedaan maken o.i.d. (zit nu achter een laptop met Vista)
Met het terugzetten naar een herstelpunt vóórdat je met Messenger begon te klooien, voorkom je namelijk die melding .....
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben niet echt handig met computers. Maar dat doet het ook niet bij mij..



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dan doe je kennelijk iets niet helemaal goed:

- Klik op Start
- In het startmenu op 'Help en Ondersteuning'
- Vervolgens op 'Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel

Als het goed is staat het keuzerondje nu op 'Een eerdere status van deze computer herstellen' (zo niet, klik daar dan op)

- Klik op 'Volgende' en kies in de kalender een datum waarvan je zéker weet dat die ligt voor de datum waarop je met het wijzigen/installeren van Messenger begon.
- Klik weer op 'Volgende' en je krijgt een waarschuwing; lees die even door
- Klik weer op volgende en het systeemherstel begint.

Na het systeemherstel wordt je computer opnieuw opgestart.
Ga nu naar het configuratiescherm en 'Software' en verwijder alsnog de laatste versie van Messenger, zoals ik eerder aangaf.
 
Ik weet dat het pas begon, Toen ik de nieuwe versie van Windows Live Messenger moest downloaden.
De nieuwe versie werd niet gedownload en vervolgens kon ik het dus ook niet meer van me pc verwijderen.
Bij de systeemherstel staat er rond die datum niks dikgedruk waarop ik eventueel op kan klikken.

Maar toch bedankt!!:thumb:




Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan