Windows Live niet verwijderbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiesDescalzos

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Hoi,
Mijn zusje heeft Windows live helemaal gedownload, en nu staan er dingen op als 'windows calendar, photogallery' etc. En ook die nieuwe msn, ik wil dit er graag weer afhalen. Maar ik ben niet gemachtigd de bestanden te verwijderen?
Ze wil graag msn 8.0 weer downloaden, maar dat kan niet omdat ze nog een nieuwere op de pc heeft staan, maar die is dus onvindbaar/onverwijderbaar..
Google levert wel resultaten op, maar hebben mij nog niet verder geholpen.
Oplossingen?

Groetjes,

Nee, en misschien een domme vraag.. maar hoe herstel ik dat? Via welk menu?
En wat wordt er dan precies hersteld? Toch geen belangrijke bestanden en updates ongedaan gemaakt?

u kunt systeem herstel doen via

start--->alle programma's-->Bureau-accessoires-->Systeemwerkset--> systeemherstel

als u het niet kan vinden moet u het even zeggen ;)

mvg,ericosman

Bij systeem herstel worden je bestanden bewaard.
Programaa's en updates na de datum waarnaar je hersteld gaan verlor maar die kun je makkelijk weer ophalen via de functie update.
Ik weet niet welk systeem je hebt(xp/vista) maar als je onder de helpfuntie systeemherstel intypt ben je snel waar je moet wezen.
succes

Ik kan het wel vinden, maar ik ben bang dat er dan ook andere dingen hersteld worden.
Zou er geen andere oplossing zijn?

Je hoeft niet bang te zijn. Bij herstel wordt je systeem teruggezet naar de datum die je kiest en je weet zelf wel of je daarna nog andere programma's hebt geinstalleerd. Als het een kwestie van een paar dagen is zul je ook weinig updates kwijt zijn

als je windows messenger 8.0 opnieuw installeerd, misschien dat dan windows live word overschreven... en anders moet je inloggen als administrator, of even bij configuratiescherm kijken of je wel met de account probeert met de zelfde bevoegdheden als de beheerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan