windows live one care

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had de scanner nog niet ontdekt. Ze hebben hem duidelijk losgekoppeld van Windows Live OneCare beta die alleen nog voor de Verenigde Staten beschikbaar is. Ik heb al Windows Live Mail (was Hotmail) en Windows Live Messenger. Voor al die toepassingen moet je Microsoft.NET Framework geinstalleerd hebben. Dat wordt de nieuwe standaard van Microsoft. Op Microsoft Developers Netword (MSDN) en op Microsoft TechNet zijn ze er al een tijd mee aan het stoeien. Het zou me niet verbazen als het straks Live Vista wordt. Ik zal die stand-alone scanner wel eens proberen, maar dan moet m'n PC een keer in rust staan. Wat was jouw ervaring eigenlijk?

Ik heb hem geprobeerd, de scan duurt wel wat lang.. rond de 80 min
eenmaal gedaan gaf hij wel wat dingen ( helaas niet genoteerd ) aan die schadelijk zouden zijn en die op dat moment niet verwijdert kon worden.

De volgende dag weer een scan laten doen , met het idee dat hij de niet verwijderde items weer tegen zou komen, maar dat was dus niet meer zo en de comp zou nu zonder problemen zitten.

Alles wordt opgestuurd naar microsoft ( je kan het ook anuleren ).

En de beta live messenger porbeer ik nu uit.

Zoals ik nu begrijp kennen niet veel mensen deze scanner tot nu toe?
Vandaar dat ik ook niet veel info tegen kwam ..

Ben benieuwd naar andere ervaringen met deze nieuwe service .

gr. Marcel

Ik kende hem nog niet. Die doet meer, minder of andere dingen dan defender?

Defender ken ik zelf niet, omdat microsoft toch meer service en reclame etc wil bieden, en andere programma,s met dezelfde doelstelling er toch ook al zijn, vroeg ik me juist af wat jullie ervan vinden .
Ik neem aan dat microsoft toch met een degelijk iets op de markt moet komen , ben ik ook benieuwd naar ieder zijn ervaring met dit soort service en die microsoft nu wil aanbieden.

Het is voor mij ook de eerste kennismaking ervan dus voor mij ook een beta experience..

gr. Marcel

Gezien het aantal reacties is het dus niet een 'hot item' bij de nederlandse gebruikers ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan