Windows Live OneCare Scanner

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Beste mensen, de "Windows Live OneCare Scanner" is dat van noodzaak op mijn pc ? of kan ik deze gewoon verwijderen. Ik gebruik "Kaspersky Internet Security" Nederlandse versie, als hij weg kan doe ik dat of hij moet een meer waarde hebben dan laat ik dan staan. Ik hoor het wel wat jullie bevindingen zijn met dit progje.

Groet, @xa.

Zover ik weet is "Windows Live OneCare Scanner" het beveiligingspakket wat MS aanbied. Je Kaspersky is echter van (veel) betere kwaliteit. Dus "Windows Live OneCare Scanner" zou ik eraf gooien.

Windows Live OneCare Scanner verwijderen, het kan alleen maar problemen opleveren met KIS.

Waar zie je het precies staan? Wordt de software van OneCare opgestart?
Want misschien zie je wel in Configuratiescherm --> Software het ActiveX-onderdeel van de online scan van Windows Live OneCare, en is het niet 't programma zelf.

Als het wel 't programma zelf is, inderdaad verwijderen. Kaspersky haalt betere resultaten dan Windows Live OneCare, en 1 pakket is voldoende.

Beste meedenkers, allereerts bedankt voor jullie reactie geweldig. Ik heb bij software staan het vogende: Windows Live OneCare safely scanner: 18.34 mb. Nou heb ik het vermoeden dat ik dit zelf heb toegelaten met een bestandje te downloaden via MSN, toen werd mij gevraagd of ik dit progje wilde installeren toen ik wat kreeg toegestuurd. Ik heb dat gedaan inclusief een vinkje geplaatst voor de mededeling: ( bestanden op virussen scannen met: Windows Live OneCare scanner ). Ik hoop jullie nagenoegen te hebben geinformeerd, en mijn vraag is dan ook kan ik dit verwijderen!!.

Groetjes, @xa.

windows live on care

Beste mensen, de "Windows Live OneCare Scanner" is dat van noodzaak op mijn pc ? of kan ik deze gewoon verwijderen. Ik gebruik "Kaspersky Internet Security" Nederlandse versie, als hij weg kan doe ik dat of hij moet een meer waarde hebben dan laat ik dan staan. Ik hoor het wel wat jullie bevindingen zijn met dit progje.

Groet, @xa.

hallo ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik goed zit kan het niet zo goed vinden. ik heb windows live on care. maar die is nu afgelopen, er zijn een paar dingen uitgschakeld is mijn pc nu niet meer beveiligt, kan ik live on care gewoon verwijderen. en is kaspersky inderdaad beter?...ik dank u.

Beste meedenkers, allereerts bedankt voor jullie reactie geweldig. Ik heb bij software staan het vogende: Windows Live OneCare safely scanner: 18.34 mb. Nou heb ik het vermoeden dat ik dit zelf heb toegelaten met een bestandje te downloaden via MSN, toen werd mij gevraagd of ik dit progje wilde installeren toen ik wat kreeg toegestuurd. Ik heb dat gedaan inclusief een vinkje geplaatst voor de mededeling: ( bestanden op virussen scannen met: Windows Live OneCare scanner ). Ik hoop jullie nagenoegen te hebben geinformeerd, en mijn vraag is dan ook kan ik dit verwijderen!!.

Groetjes, @xa.

Ja je kunt hem gewoon verwijderen. Daarna kun je in je msn Kaspersky instellen als scanner voor toegestuurde bestanden.

@ mitch

Als je abonnement / proef versie verlopen is, krijg je geen updates meer. En is inderdaad de bescherming eigenlijk ook weg.
Je kunt je versie dus inderdaad deïnstalleren. Kaspersky is inderdaad een zeer goed product, en een uitstekende vervanger voor de software van MS.

windows live on care

Oke, ik dank jullie wel ik zal hem verwijderen.

Groetjes, @xa.

windows live on care

ik bedank maniac2003 voor het antwoord op mijn vraag. ik zal het vwerwijderen en kaspersky downloaden....

Groetjes, @xa.

En dit is dus ook niet het hele pakket van Live OneCare, alleen een gedeelte voor het scannen op virussen bij binnenkomende bestanden via MSN / Windows Live Messenger.
Gewoon ter informatie:)

windows live on care

Hoi Michael4446, daar heb je gelijk in ik heb dit gedownload toen ik via MSN een bestandje wilde downloaden. Toen kreeg ik die melding of dit gescand moest worden, toen is dit progje worden geinstalleerd iets anders kon je er ook niet mee want er was niets om mee tedoen het was geen geinstalleerd programma om wat mee uit te voeren. Het was werkte puur en alleen als je een bestandje via MSN binnen haalde pas dan werkte die Windows Live OnCare safely scanner.

Bedankt voor je reactie, @xa.

Oke, en dan mag je de vraag rechtsonder op Vraag is opgelost zetten, want ik neem aan dat het voor jou opgelost is?:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan