Windows Live taal wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootje

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende. Ik heb laatst een update gedaan van windows live, en deze heeft toe de taal van al deze services gewijzigd naar Engels. Ik zou dit graag weer terug naar Nederlands willen krijgen, maar het lukt me niet. Kan geen optie vinden om de taal te wijzigen. Ook kan ik geen nieuwe update vinden. Maar ben ook niet echt een held met google als ik eerlijk ben.

Ik draai trouwens op Windows 7!

Vriendelijke Groet, Luuk

Doe dit dan eens: controleren of de site wel nederlands is en zo niet kijk even of je hem dan naar dutch kan zetten.

De site is wel NL, maar nadat ik geinstalleerd heb, denk hierbij aan Windows Live mail, Messenger e.d. die zijn weer in het engels.

Jammer dat je niet aangeeft wélke link je precies gebruikt hebt.

Ik heb een paar downloadsuggesties voor je, maar dan moet je wel eerst de huidige Live-producten deïnstalleren:
Windows Live Essentials
Windows Live Messenger

Overigens zou het óók kunnen zijn dat je de BETA versie van Live Messenger hebt geïnstalleerd. Als dat het geval is, dan verbaast het me niet dat die alleen in de Engelse versie te krijgen/installeren is.

Tijs.

De link zou ik zoniet durven zeggen aangezien ik de eerste keer wel de NL talige had, maar na een "automatische" update ineens alles in het engels had. Maar zal je links eens even bekijken! Alvast bedankt!

PS: Als ik alles van Windows Live deinstalleer, verlies ik dan niet mijn mail gegevens?

Laatst bewerkt:
Nee, je e-mail blijft staan.

Tijs.

Problem solved! Moest idd eerst alle onderdelen van Windows Live verwijderen eer ik een goede installatie kon doen! :thumb:

Had zelf al wel via die pagina geprobeerd, maar zonder te verwijderen.

Mijn dank is groot!:D

Mooi dat het gelukt is.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Ik reageer hier even omdat dit topic nog steeds bovenaan de zoekresultaten verschijnt...!

Status was niet echt opgelost, tegenwoordig kan het veel makkelijker:

Ga naar Start (van je computer)> Configuratiescherm> Klok, taal en regio> Windows Live Taalinstelling verander de taal daar! Opmerking: Zorg ervoor dat alle Windows Live apps eerst worden gesloten, anders zal het je niet de taal laten veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan