Windows Live Toolbar verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Fundum

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
185
Windows Live Toolbar verwijderen & MSN opnieuw installeren [PROBLEEM!]

Hallo,

ik zit met een probleempje.

Daarstraks wou ik de nieuwe Windows Live Messenger beta installeren, samen met de nieuwe Windows Live Mail beta, om te kijken hoe ze eruit zagen en wat er veranderd was.

Daarna besloot ik om ze weer te verwijderen via Software -> Alle windows live beta programma's verwijderen. Daar kon ik aanvinken welke er verwijderd moesten worden.

Ik merkte echter dat er eentje op mijn computer bleef staan, onder Microsoft -> Search Enhancement Pack -> Choise Guard.
Ik ben erachter gekomen dat dat een deel is van de Windows Live Toolbar beta, die ik niet had geinstalleerd.
Maar goed, ik installeerde dus eerst de toolbar volledig, zodat ik hem daarna met al zijn componenten kon verwijderen.
War blijkt? Alle windows live beta programma's verwijderen staat niet meer in de lijst van Software Verwijderen. En iets anders om te toolbar te verwijderen is er ook niet.

Ik heb het al geprobeerd met dit, maar dat werkt ook niet. De installer herkent de toolbar niet meer, dus laat me hem opnieuw installeren, terwijl ik hem wel degelijk zie in internet explorer, ook na het herstarten van de computer. Dus heb ik de toolbar maar weer volledig geinstalleerd, kwestie van problemen te voorkomen.

Een systeemherstel doe ik liever niet, want er zijn zoveel programma's geinstalleerd na het laatste herstelpunt, dat ik het pas doe als ik ten einde raad ben.

Alvast bedankt voor uw tijd.

EDIT: Ik wou zonet de oude WL Messenger & Mail terug installeren, maar nu krijg ik deze error:
Er is een probleem met de installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd.
Gegevens over systeemfouten
Code : 0x8000ffff
Bijschrijveing: onherstelbare fout

Is Windows Live Suite niet het programma waarmee je messenger & mail enz installeert? ..
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net msn 8.0 geïnstalleerd, maar die vraagt om te updaten, en als ik dat doe kom ik op hetzelfde programma met dezelfde foutmelding uit. :(
 
foutmelding

Ik zit met precies hetzelfde probleem, als ik windows live messenger 9.5 beta probeer te installeren werkt hij niet en wil ik 8.5 installeren krijg ik de foutmelding:

Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geinstalleerd.
Gegevens over systeemfouten
Code: 0x8000ffff
beschrijving: onherstelbare fout
 
Ik heb 8.1 geinstalleerd op m'n pc, als ik 8.5 wil installeren krijg ik ook die foutmelding. :(
De beta ga ik nog niet eens proberen als ik jullie verhaal zo hoor.
Maar waar het om gaat: bij 8.1 krijg ik die foutmelding niet, download die is vanaf hier.:thumb:
 
Bij mij is het nu ook gelukt, heb 8.5 terug kunnen installeren. Eerst heel Windows live beta erafgegooid. Hierna heb ik Net Framework 2.0 opnieuw geinstalleerd ( weet niet of dit nodig was ) en hierna installatie van versie 8.5 opnieuw gedownload en toen deed hij het eindelijk.

succes,
reactiv
 
Waarmee ik wel nog zit, zijn programma"s zoals Choise Guard enz. van de Windows Echantment Pack die te toolbar op mijn pc heeft geïnstalleerd. Enig idee hoe ik deze kan verwijderen?
 
De toolbar is bij mij samen verwijderd met heel het windos live beta pack. Dit heb ik via configuratiescherm > software gedaan zoals normaal.
 
Gebruik Glary Utilities eens :) (klik op de naam)

Start hem op en:

Category = Clean Up & Repair > Uninstall Manager



Of in het Nederlands natuurlijk ;)

Als je dit doet, zal hij van je PC af zijn :) Gegroet, Nitro
 
Gebruik Glary Utilities eens :) (klik op de naam)

Start hem op en:

Category = Clean Up & Repair > Uninstall Manager



Of in het Nederlands natuurlijk ;)

Als je dit doet, zal hij van je PC af zijn :) Gegroet, Nitro

Zo een programma heb ik ook, die zat onder andere bij TuneUp Utilities 2007.

Echter staat het enchantment pack er niet bij :confused:
Dit enchantment pack houdt in: Search Box Extention, Search Helper

EDIT: Blijkbaar stond het er wel bij :O Ze liggen nu van mijn pc, bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Zo een programma heb ik ook, die zat onder andere bij TuneUp Utilities 2007.

Echter staat het enchantment pack er niet bij :confused:
Dit enchantment pack houdt in: Search Box Extention, Search Helper

EDIT: Blijkbaar stond het er wel bij :O Ze liggen nu van mijn pc, bedankt!

Ik heb wel nog de mappen met elk een .dll bestand in moeten verwijderen, is dat normaal/erg ?
 
Ik denk niet dat dit erg is, als het wel erg is komt er een foutmelding kan ....dll niet vinden. Als dit het geval is kun je al deze dll bestanden altijd afzonderlijk downloaden. Maar dit hoeft geen probleem te zijn.
 
Zo een programma heb ik ook, die zat onder andere bij TuneUp Utilities 2007.

Echter staat het enchantment pack er niet bij :confused:
Dit enchantment pack houdt in: Search Box Extention, Search Helper

EDIT: Blijkbaar stond het er wel bij :O Ze liggen nu van mijn pc, bedankt!

Ik ben blij dat ik je kon helpen :)

En anders kun je bij fouten (dll missend etc.) ook een scan doen met Ccleaner of met Glary zelf :)
Ik raad de 1-DRUK KNOP aan van Glary Utilities, fixt alles :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan