windows live

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.Obbes

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Goedenavond Helpmij-ers

mijn vader heeft een raar probleem, als hij zijn mails verwijderd, zijn ze weer terug als de pc opnieuw is opgestart en daardoor zit zijn postvak in vol.

iemand DE oplossing?

Ik weet niet om wel soort e-mail adres het gaat?
Maar normaal gezien als je rechter muisknop op het desbetreffende account doet, kiest voor properties en dan voor advanced staat er een vink knopje waar je kan kiezen voor "Remove from server when deleted from "Deleted Items"

Denk dat je dat bedoelt?

Mvg timothy

gaat gewoon om een account van versatel maar als de mails met de rechtermuisknop zijn verwijderd en je herstart de pc dan zijn ze weer terug

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat begrijp ik ja, ik denk dat je mij niet zo kan volgen.
rechter muisknop op het desbetreffende account(dat je in de linkse balk ziet) doet, kiest voor properties en dan voor advanced staat er een vink knopje waar je kan kiezen voor "Remove from server when deleted from "Deleted Items"

Het is waarschijnlijk een setting die je moet aanpassen ;)

Zoals ik al zei ;) maar dan in het nederlands :D

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
De eigenschappen van mijn Windows Live Mail account zijn niet zo uitgebreid :(
Het tabblad "advanced" zit er bij mij niet bij.
Ik werk nog met windows XP. Kan het daaraan liggen?
En hoe los ik dan dit probleem op?
vr.gr. Marij

Hoi,
sorry maar ik kan me niet voorstellen dat het tabblad geavanceerd bij jou niet aanwezig is dat is n.l. altijd aanwezig.
We beginnen opnieuw:
Ga in Win Live Mail in de menubalk naar Extra>Accounts>selecteer hier het account van Versatel en klik aan de rechterkant op eigenschappen
WLM_Account.jpg

Ik kan toch echt geen tabblad "advanced" vinden :o
Zie afbeelding.

Bijlagen

• geen advanced.jpg
    geen advanced.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 36
Mijn excuses, ik merk inderdaad net dat het afhangt van welk e-mail provider je bent indien je deze optie hebt of niet. Bij mijn hotmail heb ik deze ook niet, maar bij telenet wel. Ik zoek nog even verder ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan