Windows live

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Berichten
71
Hoi,

Sinds een jaartje ben ik toegetreden tot een bestuur. Deze wisselt e-mail e.d. dergelijke uit via een groep binnen Windows live. Nu wil het bestuur ook documenten e.d. bewerken via Windows live en Skydrive. Om dat te kunnen doen moet je lid worden van de groep. En dat nu geeft problemen. De beheerder heeft een jaar geleden uitnodigingen via Windows live aan de bestuursleden toegezonden om lid te worden van de groep. Niemand heeft daarop toen gereageerd, hoefde ook niet want lid worden was toen niet nodig. Nu wil men de leden van het bestuur nogmaals uitnodigen om lid te worden van de groep. Maar helaas meld het systeem dat ze al uitgenodigd zijn. Wat te doen nu of zijn er andere manieren om als nog lid te kunnen worden van deze groep zodat wij gezamenlijk deze documenten kunnen bewerken.

Wat te doen nu...

Alvast dank,

Linkie
 
Dank...daar heb ik wel wat aan. Alhans de beheerder van onze groep. En dat is ook nog een vraag. Hoe kunnen we opnieuw toetreden tot de groep. Dat is eerder gedaan maar niemand heeft daarop gereageerd. Nu willen we dat wel graag en nu zegt het systeem

"De personen zijn al uitgenodigd"

Wat moet de beheerder van dit account doen om ons alsnog toe te laten. De eerdere uitnodigingen dateren van een jaar terug en die zijn gedelete.
 
Deze link is wel erg leuk om te lezen. Weet je als je personen al zijn uitgenodigd staan ze in de lijst. Dat klopt. Volgens mij krijgen ze automatisch bericht als ze nog vermeld staan.

Maak een een heel klein berichtje in word als test. Nodig alleen (1) een vriend uit naar wie je de mail stuurt. schrijf op "Dit is een test, vul je naam in en sla het op".

Documentje natuurlijk even uploaden naar jou skydrive. Stuur hem dan een mail en eens kijken hoe hij hierop reageerd.

http://explore.live.com/windows-live-skydrive-using
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan