Windows livemail sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregoir

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Berichten
26
Als ik Windows livemail afsluit door op het kruisje rechtsboven te klikken gaat het scherm niet weg. In plaats daarvan komen er delen van het onderliggende bureaublad tevoorschijn in de vorm van rechthoekige blokken.
Noodgedwongen klik ik dan rechtsonder op het blauwe vlakje "bureaublad weergeven". Livemail is dan echter niet echt afgesloten.
Wie weet raad ?
 
Kun je misschien een screenshot maken en deze in dit topic bijvoegen?
 
Bedankt voor de screenshot, en ja, dat ziet er vrij raar en irritant uit. Heb je al eens geprobeerd om via ALT+CTRL+DEL de taak van windows live mail te beïndigen wanneer deze geopend stond? Kijken of dat wel werkt. Mocht dat niet werken dan raad ik een herinstallatie van Windows Live Mail aan ;) Welke windows maak je gebruik van? XP?
 
Bedankt voor de screenshot, en ja, dat ziet er vrij raar en irritant uit. Heb je al eens geprobeerd om via ALT+CTRL+DEL de taak van windows live mail te beïndigen wanneer deze geopend stond? Kijken of dat wel werkt. Mocht dat niet werken dan raad ik een herinstallatie van Windows Live Mail aan ;) Welke windows maak je gebruik van? XP?
Ik gebruik Windows 7 op mijn nieuwe computer.
ALT+CTR+DEL werkt wel.
 
Dan zou ik even een herinstallatie aanraden voor Windows Live mail, want het gaat duidelijk om dat WLM niet correct afsluit. Er zal hoogstwaarschijnlijk een fout zitten in een van de bestanden van WLM ;)
 
Dan zou ik even een herinstallatie aanraden voor Windows Live mail, want het gaat duidelijk om dat WLM niet correct afsluit. Er zal hoogstwaarschijnlijk een fout zitten in een van de bestanden van WLM ;)

Dank voor je advies Dennis !

Groet,

Gregoir
 
Geen probleem Gregoir, ik hoop dat het je gaat lukken, en mocht het niet zo zijn, dan hoor ik het graag van je ;) Als het gewerkt heeft, kun je dan de status op opgelost zetten ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan