Windows Logon Process afgebroken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jafari0uSs

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Hallo,

ik heb laats mijn windows geprobeerd te formatteren, maar tijdens het installeren van Windows Xp professional kwamen er een paar foutmeldingen dat sommige bestanden niet gevonden waren, Dus ik drukte steeds op negeren.

maar daarna ging de pc opnieuw opstarten maar dat ging niet gesmeerd, eerst kwam de Windows Xp en die soort balkje dat van links naar rechts gaat tijdens het opstarten, daarna kom er te staan '' Setup word vervolgd ofzoiets '' daarna word mijn scherm lichtblauw en daarna zou Welkom te komen staan maar hij breekt opeens af en kom ik in '' Blue screen of Death '' met de volgende melding:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
STOP: c000021a {Onherstelbare systeemfout}

Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken
met de status: 0x00000080 (0x00000000 0x00000000

het systeem is afgesloten

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

weet iemand misschien hoe ik hieruit kom ???
alvast bedankt

logisch, als jij alles gaat negeren,draait ie natuurlijk nooit een goede setup.

maak je schijfje schoon en probeer het ( eerst formateren ) opnieuw.

Ja maar als ik niet negeer moet ik setup afsluiten en kan ik natuurlijk niet formatteren en een nieuwe windows installeren, maar ik heb het met een andere windows cd installatie geprobeerd en het is gelukt om opnieuw te installeren, dank u wel.

Wat waren die foutmeldingen?
Is het een originele, onbeschadigde, CD?

@tntbroertje,

Dit topic is al meer dan 3 jaar oud, maak even een nieuw topic aan als je hulp wilt.

Succes,

Raymond Bos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan