Windows Longhorn [ Screenshots ]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik bedoel of je het programma zelf kunt gebruiken met Windows XP Home Edition met service pack 2 (niet virtueel dus).:p
 
Eerste beta versie Windows Longhorn in mei 2005

Volgens bronnen dicht bij Microsoft zijn de release schema's van Windows Longhorn die recent op het internet verschenen zijn onnauwkeurig en verouderd.
Vandaag zou de Windows Client met de codenaam "Longhorn" de M8-2 mijlpaal bereiken. De volgende en laatste mijlpaal voordat er een beta zal verschijnen is M9, die op dit moment voor 16 maart 2005 gepland staat. Beta 1 van het langverwachte besturingssysteem zou ergens in mei 2005 moeten verschijnen, waardoor de mogelijkheid bestaat dat Beta 1 tijdens de WinHEC 2005 (eind april) gepresenteerd zal worden.

Verder zal de Release Candidate van Windows Server 2003 Service Pack 1 op 6 december 2004 verschijnen, waarna de Release To Manufacturing voor het eerste kwartaal van 2005 gepland staat.

Bron: www.helpmij.nl
 
Ben benieuwd, zou laatste de alpha installeren allleen hij paste niet op cd :rolleyes:
 
Geplaatst door XP_PC


Besturingsystemen op DVD.. Het zou me niets verbazen.

als ze ook maar versies die op meerdere CDs staan uitbrengen, ik probeer namelijk operating systems uit op mijn laptop (zonder DVD speler ;))
 
Ach, windows 95 paste op diskettes en toen mensen CD spelers kregen gingen ze over.

Ik denk dat iedereen straks toch wel standaard een DVD speler (zoniet een brander) in zijn PC heeft zitten.
 
Geplaatst door XP_PC
Ach, windows 95 paste op diskettes en toen mensen CD spelers kregen gingen ze over.

Ik denk dat iedereen straks toch wel standaard een DVD speler (zoniet een brander) in zijn PC heeft zitten.

ja dat wel maar tog wel handig om oudere PCs als test pcs te gebruiken (zonder dvd speler)

tuurlijk heb ik een DVD speler in mijn 'gewone' computer en ik heb hier 2 dvd branders in huis (exclusief de recorder bij de tv :p)

maar weer ontopic:
Microsoft zou er goed aan doen om ook een versie met meerdere CDs uit te brengen :)
 
Lijkt niet dat Longhorn dan geschikt is voor een pc die niet een dvd-speler heeft. In de meeste gevallen zijn dit ook oude pc's.

Laat maar komen op dvd, ik heb nix voor nix een dvd-brander. :p
 
Ja ok, ik snap wat je bedoelt. Maar neem XP. Die kun je echt alleen op CD krijgen.

Draai je XP op een hele oude testPC? Nee; want het zal er simpelweg niet op werken.

Zoals de specificaties van Longhorn nu in het vooruitzicht liggen zal bijna geen enkele PC die standaard geen DVD speler heeft (ouder dan 4 jaar zoiets?) Longhorn niet eens aankunnen :).
 
ik heb hier naast me nog een pentium 3 staan waar longhorn volgens mij wel op zou kunnen draaien hij heeft alleen ook geen DVD speler, en als het het geval is dat microsoft lonhorn niet op meerdere cds uitbrengt lopen ze misschien een hoop winst mis bij de mensen die geen dvd speler hebben met de wat oudere PCs die nog redelijke processoren en intern geheugen.
 
Een ‘gemiddelde’ Longhorn-pc zou beschikken over een dubbele CPU die draait op een snelheid van tussen de 4 en 6 GHz, ten minste 2 gigabyte Ram-geheugen, een terabyte aan schijfgeheugen, een 1-Gbit Ethernet-poort, Wi-Fi volgens de 802.11g-standaard en een grafische processor die drie keer zo snel is als de varianten die momenteel verkrijgbaar zijn.


Kom je dan met je pentium III :p
 
Voorproefje Longhorn laat nog op zich wachten

Donderdag, 9 december 2004 - webwereld.nl Softwareontwikkelaars moeten nog tot september volgend jaar wachten voordat ze meer details van Longhorn te zien krijgen.

Microsoft heeft een datum geprikt voor de Professional Developers Conference (PDC). Deze zal in september 2005 in Los Angeles worden gehouden. Deze gelegenheid grijpt Microsoft aan om meer gedetailleerde informatie over Longhorn te geven.

De eerste bètaversie van het besturingssysteem moet halverwege 2005 uitkomen, enkele maanden voor de PDC. Ongeveer tegelijk met de bèta van Longhorn verschijnt voor softwaremakers ook Visual Studio 2005. De uiteindelijke lancering van Longhorn staat gepland voor 2006.

Microsoft heeft al enkele keren preview-versies van Longhorn getoond. De vorige PDC in september 2003 was het eerste moment waarop ontwikkelaars inzage kregen in de opvolger van Windows XP. Ook tijdens de WinHEC (Windows hardware engineering conference) in mei werd informatie vrijgegeven. Sindsdien is Longhorn op veel punten aangepast.

Met name softwaremakers zijn blij met de aankondiging van Microsoft. "De PDC van 2005 is waarschijnlijk een beter moment om details over Longhorn te geven, omdat die versie al veel zal lijken op de uiteindelijke versie", aldus een Amerikaanse Microsoft-analist. Zo kunnen ontwikkelaars ervoor zorgen dat hun programma's beter werken met Longhorn.

Longhorn wordt volgens Bill Gates 'de belangrijkste introductie van dit decennium en de grootste lancering sinds Windows 95'.
 
Longhorn wordt volgens Bill Gates 'de belangrijkste introductie van dit decennium en de grootste lancering sinds Windows 95'.

Ik ben destijds van altijd werken met 95 naar XP gegaan en dat was veel verandering. Maar de basis was hetzelfde.

3.11 -- 95 was veel verandering

Ben benieuwd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan