Windows loopt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Na dat ik vandaag Windows 8 Release Preview heb gedownload en op mijn PC heb geïnstalleerd werkt mijn pc traag.
Ik heb ook gecontroleerd op updates maar die waren er niet.
En mijn koptelefoon werkt ook niet meer. :(

Iemand een raad?

Pre-release betekend nog niet af. Het ontbrekende koptelefoon kan een ontbrekende driver zijn. De slomheid van de computer komt misschien door ontbrekende chipset drivers. Oplossing: installeer Windows 7 ...

ik heb geupgrade van windows 8 customer preview dar was hij wel snel en werkte die koptelefoon wel!

Kan je weer downgraden naar de vorige versie?

Dat zou zonder moeiten kunnen,maar dat heeft geen nut,want in de nieuwe versie zijn er nieuwe verbeteringen die in de oude versie niet waren.
Mijn koptelefoon werkt nu,ik heb gewoon een driver geïnstalleerd van Realtek HD Audio Manager.
Alleen werkt mijn PC nog wat traag.

zit nu op school.Kan je even kort uitleggen wat een chipset is?En hoe kan ik te weten komen welke chipset ik heb?

Chipset zit op je moederbord. Kijk op de site van de fabrikant van het moederbord, daar vindt je alle drivers voor je computer.

ik wee niet welke moederbord ik heb :(

Handleiding lezen, op merk of type googlen?

Nu weet ik welke moederbord ik heb.ik heb opgezocht maar heb niets gevonden.Op Acer zijn website stond er een programma die ik gedownload die drivers zoekt op mijn pc maar die werkt niet telkens als ik op "Scan" klik krijg ik da de date niet kon worden gevonden.

Dit is mijn Moederbord: Acer Aspire M3910

Dat is volgens mij gewoon je pc, download hier de betreffende drivers.
Vul onder modelnaam 'Aspire M3910' in, en downloaden maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan