windows loopt vast bij installatie USB en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quatroking

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Berichten
155
ik heb sinds pas een nieuwe mini-ITX van een vriend gekregen, en die gebruikte ik om m'n oude Quatbox (custom-case TV entertainement systeem, zelf gebouwd) het leven weer in te wekken, en alles werkt goed. Nu heb ik dus de originele hdd's in m'n pc gezet, en bij opstarten is gekgenoeg alles vreselijk langzaam geworden, hoewel ik nu een halve GHZ erbij heb en het juist sneller hoort te zijn.

Ook, als ik een USB apparaat aansluit, moet hij eerst de USB poorten instaleren. (dat verbaast mij niet, hij moest immers alle andere hardware ook opnieuw instaleren) Nu loopt windows xp helemaal vast wanneer hij daar mee bezig is, zo erg dat zelfs het keyboard meer wil reageren als ik op een lock druk. (num-lock, caps-lock, scroll-lock) Ik heb al veilige modus geprobeert, maar ik kon het niet zo gauw vinden. het probleem is nu, dat, ik over een uur niet meer het web op kan omdat ik dat via een USB WiFi adapter doe. (de prijzen van een PCI'tje tegenwoordig zijn ongehoord!)

Alvast bedankt,
Quatroking.

PS
ik heb nu een rubbere laag onder m'n moederboord gezet. Beschermt dit goed tegen statische electriciteit?
 
ik heb nu een rubbere laag onder m'n moederboord gezet. Beschermt dit goed tegen statische electriciteit.
lekker dom . de afstand bussen zitten er niet voor niets .
er moet wel een lucht circulatie ook onder het bord blijven .
anders word het te heet ook aan de onderkant van het bord
 
ribbeltjes rubber, met gaatjes. als je er een stofzuiger tegenaan houd, word hij niet vastgezogen, en er komt lucht door alle gaatjes:) en overigens, de laag zit 5 millimeter precies van het mobo af.
 
weet niemand een oplossing tegen m'n USB probleem? ik kan alleen maar computeren als ik de USB uitschakel op m'n mobo, en dat i niet handig..
 
echt niemand...? ik zit eraan te denken om m'n windows XP opnieuw the instaleren, misschien helpt dat..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan