Windows mail en Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

GlennDeClerq

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo,
Ik wil gebruik maken van Windows mail met een gmail account.
Alle gegevens zijn al ingevuld alleen erger ik me aan 1 ding...
Als ik een e-mail via de webbrowser-mailservice van gmail, zie ik de e-mail dat ik heb verstuurd OOK bij postvak-in staan bij windows mail.
Kan dit vermeden worden, dat ik alleen de mails zie die er naar mij worden verstuurd en niet mijn eigen emails?

Groetjes
Glenn De Clerq

Hallo,
Ik wil gebruik maken van Windows mail met een gmail account.
Alle gegevens zijn al ingevuld alleen erger ik me aan 1 ding...
Als ik een e-mail via de webbrowser-mailservice van gmail, zie ik de e-mail dat ik heb verstuurd OOK bij postvak-in staan bij windows mail.
Kan dit vermeden worden, dat ik alleen de mails zie die er naar mij worden verstuurd en niet mijn eigen emails?

Groetjes
Glenn De Clerq

Volgens mij moet je naar de webbrowser gaan en de knop instellingen kiezen. Dan ga je naar het tabblad 'doorsturen en pop/imap'. Daar kies je bovenaan voor de optie 'doorsturen uitschakelen'. Dat zou de oplossing moeten zijn.

Suc6
Peter

Volgens mij moet je naar de webbrowser gaan en de knop instellingen kiezen. Dan ga je naar het tabblad 'doorsturen en pop/imap'. Daar kies je bovenaan voor de optie 'doorsturen uitschakelen'. Dat zou de oplossing moeten zijn.

Suc6
Peter
Hallo peter!
Bedankt voor je snelle hulp alleen staat deze optie al op uitschakelen.
Op mijn ipod krijg ik trouwens het ook te zien als ik reageer op een mail, dat die dan in postvak in komt te staan

Ben nogal druk vandaag maar ik zal deze week even plaatjes maken van mijn instellingen zodat je ze zo kan overnemen. Je hoort nog van mij.

Gr...., Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan