windows mail identiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik wil op mijn (vista) windows mail, de identiteit instellen voor mijn vriendin.
ik heb een nieuw account aangemaakt voor de email.
Wanneer je de identiteit wilt veranderen moet ik een gebruikers naam en wachtwoord voor windows mail invoeren?
dit heb ik nog nooit gedaan en weet ook niet waar ik dat vandaan moeten halen.
weten jullie dat?

groeten

Marco:shocked:

En wat heeft windows mail te maken met browsers / internet explorer sectie?

Ik kan je niet helemaal volgen... Je moet natuurlijk wel eerst een mailaccount hebben voor
je Windows Mail kunt gebruiken. Of dacht je dat een e-mailadres bij het instellen wel uit
de lucht komt vallen? Je moet eerst ergens een account hebben, en die gegevens geef
je in in Windows Mail bij het instellen van de identiteit (of de account).

waar dan ? ik vond geen passende sectie

los mijn vraag liever op ik zit al een eeuwigheid te wachten;)

Ik kan je niet helemaal volgen... Je moet natuurlijk wel eerst een mailaccount hebben voor
je Windows Mail kunt gebruiken. Of dacht je dat een e-mailadres bij het instellen wel uit
de lucht komt vallen? Je moet eerst ergens een account hebben, en die gegevens geef
je in in Windows Mail bij het instellen van de identiteit (of de account).

uit de lucht komt vallen?
ik heb een email account,op mijn andere laptop met xp heb ik gewoon meerdere identiteiten aangemaakt zodat ieder zijn eigen mailbox heeft.
dit zelfde wil ik op mijn laptop met vista doen, echter zodra ik dat wil gaan instellen begint het systeem om gegevens te mekkeren die ik nooit heb ingesteld, dus blijft de vraag hoe omzeil je dat? zodat ik meerdere identiteiten kan instellen?

groeten
Marco

Laatst bewerkt door een moderator:
Open je windowsmail. Ga naar extra en dan naar accounts, daar kun je een tweede e-mailontvanger er bij plaatsen

Ik moet zeggen dat ik dit type antwoord - nota bene van een moderator! - niet erg netjes vind. Die man heeft een probleem en krijgt vervolgens een trap toegedient omdat ie kennelijk niet in de juiste sectie zit of niet duidelijk is geweest.
Het grote probleem voor degenen waarvoor deze site lijkt te zijn opgeze - of vergis ik mij? - is nu juist dat ze niet precies weten waar de problemen zitten en zeker dat ze niet altijd op de goede plaats hun vragen stellen. Daar de spot mee drijven of er ***lig over doen vind ik dodelijk voor een helpdesk,,,,,

@ Marco en Jan:

Nee, ik moedig juist aan om voortaan een passende sectie te zoeken.
Immers, onder de rubriek "Mail programma's" pronkt de sectie "Windows Mail (Vista)".
Dat is waar het topic nu ook ijn staat.

En ja, ik ben de moderator van deze beide secties.
Verder wil dat nog niet zeggen dat ik een vraag ga oplossen over dit probleem.

Laatst bewerkt:
Open je windowsmail. Ga naar extra en dan naar accounts, daar kun je een tweede e-mailontvanger er bij plaatsen

Ja en dan? dan gebeurt er niets, je krijgt gewoon 1 uitvoering van windows mail te zien en vervolgens ontvang je voor beide accounts de mail tegelijk.
Het punt is dat windows mail van vista meld dat er niet meer met identiteiten gewerkt wordt etc.... en dat je het nu via de wizard bla bla bla...
dat lukt mij dus niet, hij blijft zeuren over een gebruikers naam en wachtwoord, maar welke? ik heb dat nooit ingesteld.
als ik de gebruikersnaam en wachtwoord van 1 van de accounts gebruik is het ook niet goed?

nou ik hoor het graag, wat een gedoe met die microsoft, het werkte toch super in xp?
identiteit kiezen en hup alles zoals je het hebben moest maar neeeeeee...
oeps ik draaf door..

groeten

marco:o

Ja en dan? dan gebeurt er niets, je krijgt gewoon 1 uitvoering van windows mail te zien en vervolgens ontvang je voor beide accounts de mail tegelijk.
Het punt is dat windows mail van vista meld dat er niet meer met identiteiten gewerkt wordt etc.... en dat je het nu via de wizard bla bla bla...
dat lukt mij dus niet, hij blijft zeuren over een gebruikers naam en wachtwoord, maar welke? ik heb dat nooit ingesteld.
als ik de gebruikersnaam en wachtwoord van 1 van de accounts gebruik is het ook niet goed?

nou ik hoor het graag, wat een gedoe met die microsoft, het werkte toch super in xp?
identiteit kiezen en hup alles zoals je het hebben moest maar neeeeeee...
oeps ik draaf door..

groeten

marco:o

ik weet nog steeds geen oplossing voor dit probleem, helpmij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan