windows mail shut downs

Status
Niet open voor verdere reacties.

marckuy123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1
Op onze Vista is de windows mail een ,zwakke broeder, die helaas veel uitval vertoont.
Als ik bv een bericht aan meerdere personen wil versturen en iemand uit de lijst wil verwijderen dan valt de Windows Mail al uit . Of als ik bv iemands oude mailadres wil verwijderen dan 'crasht' windows mail ook.
Zo moet ik telkens maal opnieuw beginnen. Wie weet hier een oplossing voor.
MVG Marc Kuyper
 
Mozilla Thunderbird of Google Gmail gebruiken... :D
Persoonlijk vind ik het allemaal MS troep dat Live gedoe, dus ook Windows Live Mail.
Als je eenmaal een account hebt aangemaakt probeer die instellingen dan mar eens te vinden. Vreselijk. Zeker tov Thunderbird en Gmail.
:rolleyes:
 
Thunderbird is inderdaad een goed alternatief, maar Google Gmail uiteraard niet, dat is immers geen POP3 Email-client maar webbased email...

En eh.... het gaat over Windows Mail en NIET over Windows Live Mail, twee heel verschillende zaken...
 
Thunderbird is inderdaad een goed alternatief, maar Google Gmail uiteraard niet, dat is immers geen POP3 Email-client maar webbased email...

En eh.... het gaat over Windows Mail en NIET over Windows Live Mail, twee heel verschillende zaken...
Ook Windows Mail is ****, is immers Outlook Express in een ander jasje en mijn ervaringen met OE zijn :p en zeker niet :love:
Google Gmail geen pop3...? Dan ben je niet op de hoogte!
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&ctx=mail&answer=21288
De meeste pop3 accounts laat ik binnen komen in mijn Gmail account!
:rolleyes:
 
maar je MOET via je browser naar Gmail toe,

psssssst, ook gmail kun je weer binnen laten komen op je Outlook, Oulook Express of Thunderbird! (niet dat dat dan aan te bevelen is pop3 binnenhalen op gmail en dan gmail binnen halen op een echte client.

@TS thunderbird is een mooie client
 
psssssst, ook gmail kun je weer binnen laten komen op je Outlook, Oulook Express of Thunderbird! (niet dat dat dan aan te bevelen is pop3 binnenhalen op gmail en dan gmail binnen halen op een echte client.

Uiteraard, maar daar is het probleem van TS niet mee opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan