Windows Mail - Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker70

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
62
Ik heb een Email KNIP@ hccnet.nl
hoe moet ik de instellingen doen dat ik iets binnenkrijg of verzend?
hoe moet ik de POP3 invullen en SMTP?

Gr gebruiker70




Moderator-[Edit] Schreeuwende tekst-grootte terug gebracht naar fluisteren. Email adres verborgen.[/Edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het pop adres is
pop.hccnet.nl
Voor de smtp gebruik je de smtp server van je internet provider.
(b.v. mail.chello.nl)
Alleen bij een inbelverbinding gebruik je
smtp.hccnet.nl

mvg Leo
 
Ik zit bij xs4all hoe word het dan?

bij de smtp want die POP3 werkt nu geloof ik
 
Het moet ook zonder het cijfer 3

Dus gewoon pop.hccnet.nl
 
En het servertype voor inkomende email is een .... server
dat word POP3
tog?
 
Inkomend is een pop3 server, maar instellen als: pop.hccnet.nl

Uitgaand is een smtp server, maar instellen als smtp.xs4all.nl

moelijker dan dat is het net
 
ik klik op Verzenden/ontvangen en dan gaat ie variieren en dan vraagt hij wachtwoord enz dan doe ik het en dat gaat maar door en de Fouten stapelen zich op

Dit en dan zo door:


Account: 'Windows Mail', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR authorization failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Account: 'Windows Mail', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR authorization failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Account: 'Windows Mail', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR authorization failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
 
Dan zijn je gebruikersnaam en wachtwoord niet goed ingevuld
 
Test de juiste gegevens eens op je webmail.
Als dat daar werkt, kun je die gegevens overnemen.
Heb je nog gegevens op papier?
 
Nee maar ik had precies dezelfde als mijn vader maar dan c. in plaats van m.

dus echt raar
 
Verwijder het account, en herstart je mailprogramma.
Maak het account geheel opnieuw aan.
 
LAN-verbinding vinkje moest aan
het het w8woord MOEST met hoofdletters

Groetjes
 
Kijk je ook nog even naar de grote afbeelding in mijn vorige post?
 
Klik dan rechts onder maar op 'Vraag is opgelost".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan